Jednotná úroveň informačních systémů operačního řízení a modernizace technologií pro příjem tísňového volání
Consistent level of operational information systems management and upgrading technology for reciving emergency call
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/48717Identifikátory
SIS: 87477
Katalog UK: 990013891940106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [9395]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Vilášek, Josef
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Tělesná výchova a sport
Katedra / ústav / klinika
Technické a úpolové sporty
Datum obhajoby
14. 9. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Telefonní centrum tísňového volání, Integrovaný záchranný systém, informační systémy, jednotné evropské číslo tísňového volání 112Klíčová slova (anglicky)
Emergency Call Centre, Integrated Rescue System, information systems, the single European emergency number 112Název práce: Jednotná úroveň informačních systémů operačního řízení a modernizace technologií pro příjem tísňového volání Cíle práce: Je popis provozu a modernizace informačních systémů a Telefonního centra tísňového volání a porovnání využitelnosti s ostatními linkami v ČR a jednotné linky v Evropské unii Metoda: Vyhledávání a sbírání dat o provozu a modernizaci informačních systémů z dostupných pramenů a porovnání s předchozími technologiemi Výsledky: Popis analyzovaných dat a porovnání s dřívějšími údaji v rámci ČR a porovnání současného stavu v ČR a EU Klíčová slova: Telefonní centrum tísňového volání, Integrovaný záchranný systém, informační systémy, jednotné evropské číslo tísňového volání 112
Title: Unified standart of operational informational system management and upgrading technology for receiving emergency calls. Objective: Operation description and modernizastion of information systems and the Emergency Call Centre and usability compared to other lines in the CR and a single line in the European Union Method: Data search and collection about the operation and modernization of information systems from available sources and compared with previous technologies Results: Presentation of research results and comparison with previous data at a national level and compare the current situation in the Czech Republic and the EU Key words: Emergency Call Centre, Integrated Rescue System, information systems, the single European emergency number 112
