Díte se syndromem ADHD v mateřské škole
The Child with ADHD Syndrome at Nursery School
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/48107Identifikátory
SIS: 94863
Kolekce
- Kvalifikační práce [23715]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Stolařová, Jaroslava
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
6. 2. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
syndrom ADHD, diagnostika a terapie, mateřská škola, předškolní věk, popis projevů, výchovné přístupy a zásady, možnosti ovlivnění projevů, osobnost učitelky, hyperaktivita, impulzivita, porucha pozornosti, rodina, vrstevníci, sebepojetíKlíčová slova (anglicky)
ADHD syndrome, diagnostics and therapy, kindergarten, preschool age, description of manifestations, educational approaches and principles, possibilities of influencing manifestations, teacher's personality, hyperactivity, impulsiveness, attention deficitTato bakalářská práce s názvem "Dítě se syndromem ADHD v mateřské škole" se zaměřuje na zmapování problematiky výchovy a vzdělávání dětí se syndromem ADHD v prostředí mateřské školy, které má přispět k prohloubení poznatků o syndromu ADHD, k pochopení jejich životní situace a dále k popisu možností systematické práce s těmito dětmi v mateřské škole, což by mělo za následek zmírnění projevů syndromu ADHD.
This bachelor's thesis named "Child with ADHD Syndrome in Kindergarten" is aimed at mapping problems connected with upbringing and education of children with ADHD syndrome in the kindergarten environment. Such study could lead to extension of our knowledge of the ADHD syndrome, to understanding the child's living situation, and further to a description of possibilities of systematic work with such children which could result in allleviation of ADHD syndrome manifestations.