Zobrazit minimální záznam

Education and Development of Beginning Employees at the Czech School Inspectorate
dc.contributor.advisorTrojanová, Irena
dc.creatorKoháková Lokvencová, Marcela
dc.date.accessioned2017-05-07T13:32:12Z
dc.date.available2017-05-07T13:32:12Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/44515
dc.description.abstractNÁZEV: Vzdělávání a rozvoj začínajících pracovníků České školní inspekce AUTOR: Marcela Koháková Lokvencová KATEDRA: Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Irena Lhotková, Ph.D. ABSTRAKT: Cílem mé bakalářské práce je zmapování vzdělávání a rozvoje začínajících pracovníků České školní inspekce - školních inspektorů a kontrolních pracovníků. V teoretické části jsou shrnuty teoretické poznatky, týkající se profesního vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. Další část je věnována seznámení s charakteristikou a organizační strukturou České školní inspekce. Současně je zde popsána forma vstupního vzdělávání začínajících pracovníků. V praktické části jsou analyzovány výsledky výzkumu provedeného dotazníkovým šetřením mezi školními inspektory a kontrolními pracovníky, kteří do organizace nastoupili ve sledovaných letech 2008 - 2010 a řízenými rozhovory s řediteli inspektorátů. Závěrečná část identifikuje nedostatky v koncepci vstupního vzdělávání začínajících pracovníků organizace a nabízí možné návrhy na řešení zdokonalení struktury vstupního vzdělávání. KLÍČOVÁ SLOVA: vzdělávání, další vzdělávání, podnikové vzdělávání, celoživotní učení, rozvoj, rozvojové aktivity, školní inspektor, kontrolní pracovník, Česká školní inspekcecs_CZ
dc.description.abstractTITLE: Education and Development of Beginning Employees at the Czech School Inspectorate AUTHOR: Marcela Koháková Lokvencová DEPARTMENT: School Management Centre SUPERVISOR: Mgr. Irena Lhotková, Ph.D. ABSTRACT: The aim of my bachelor thesis is to map the education and development of new employees within the Czech school inspectorate - school inspectors and control officials. The theoretical part contains a summary of professional education and the development of employees. The following part is dedicated to the introduction of characteristics and the organizational structure of the Czech school inspectorate. At the same time, the form of introductory education needed by starters is described as follows. The practical part contains an analysis of survey findings gathered through both questionnaires completed by school inspectors and auditors who entered the inspectorate between the years 2008 and 2010 and interviews with the heads of the regional inspectorates. The conclusion identifies shortcomings in the introductory education conception of new employees within the organization. It also offers possible suggestions for solutions for structure improvement of in the initial stages of induction training. KEYWORDS: education, additional education, company education, lifelong learning, development, developing...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectvzdělávánícs_CZ
dc.subjectdalší vzdělávánícs_CZ
dc.subjectpodnikové vzdělávánícs_CZ
dc.subjectceloživotní učenícs_CZ
dc.subjectrozvojcs_CZ
dc.subjectrozvojové aktivitycs_CZ
dc.subjectškolní inspektorcs_CZ
dc.subjectkontrolní pracovníkcs_CZ
dc.subjectČeská školní inspekcecs_CZ
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectadditional educationen_US
dc.subjectcompany educationen_US
dc.subjectlifelong learningen_US
dc.subjectdevelopmenten_US
dc.subjectdeveloping activitiesen_US
dc.subjectschool inspectoren_US
dc.subjectcontrol officialen_US
dc.subjectthe Czech School Inspectorateen_US
dc.titleVzdělávání a rozvoj začínajících pracovníků České školní inspekcecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-05-28
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId113824
dc.title.translatedEducation and Development of Beginning Employees at the Czech School Inspectorateen_US
dc.contributor.refereeSvoboda, Petr
dc.identifier.aleph001468834
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNÁZEV: Vzdělávání a rozvoj začínajících pracovníků České školní inspekce AUTOR: Marcela Koháková Lokvencová KATEDRA: Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Irena Lhotková, Ph.D. ABSTRAKT: Cílem mé bakalářské práce je zmapování vzdělávání a rozvoje začínajících pracovníků České školní inspekce - školních inspektorů a kontrolních pracovníků. V teoretické části jsou shrnuty teoretické poznatky, týkající se profesního vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. Další část je věnována seznámení s charakteristikou a organizační strukturou České školní inspekce. Současně je zde popsána forma vstupního vzdělávání začínajících pracovníků. V praktické části jsou analyzovány výsledky výzkumu provedeného dotazníkovým šetřením mezi školními inspektory a kontrolními pracovníky, kteří do organizace nastoupili ve sledovaných letech 2008 - 2010 a řízenými rozhovory s řediteli inspektorátů. Závěrečná část identifikuje nedostatky v koncepci vstupního vzdělávání začínajících pracovníků organizace a nabízí možné návrhy na řešení zdokonalení struktury vstupního vzdělávání. KLÍČOVÁ SLOVA: vzdělávání, další vzdělávání, podnikové vzdělávání, celoživotní učení, rozvoj, rozvojové aktivity, školní inspektor, kontrolní pracovník, Česká školní inspekcecs_CZ
uk.abstract.enTITLE: Education and Development of Beginning Employees at the Czech School Inspectorate AUTHOR: Marcela Koháková Lokvencová DEPARTMENT: School Management Centre SUPERVISOR: Mgr. Irena Lhotková, Ph.D. ABSTRACT: The aim of my bachelor thesis is to map the education and development of new employees within the Czech school inspectorate - school inspectors and control officials. The theoretical part contains a summary of professional education and the development of employees. The following part is dedicated to the introduction of characteristics and the organizational structure of the Czech school inspectorate. At the same time, the form of introductory education needed by starters is described as follows. The practical part contains an analysis of survey findings gathered through both questionnaires completed by school inspectors and auditors who entered the inspectorate between the years 2008 and 2010 and interviews with the heads of the regional inspectorates. The conclusion identifies shortcomings in the introductory education conception of new employees within the organization. It also offers possible suggestions for solutions for structure improvement of in the initial stages of induction training. KEYWORDS: education, additional education, company education, lifelong learning, development, developing...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990014688340106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV