Zobrazit minimální záznam

Communication activities of Municipal Library of Prague from 2007 to present
dc.contributor.advisorHalada, Jan
dc.creatorNguyen, Hong Khanh
dc.date.accessioned2017-05-07T10:30:26Z
dc.date.available2017-05-07T10:30:26Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/43748
dc.description.abstractBakalářská práce Komunikační aktivity Městské knihovny v Praze od roku 2007 do současnosti se zabývá problematikou marketingové komunikace Městské knihovny v Praze v tomto období. Úvodní dvě kapitoly bakalářské práce jsou věnovány úlohám, které mají v naší společnosti knihy a knihovny. Následující část pojednává o vztahu veřejných knihoven a marketingu. Potom dojde ke krátkému představení Městské knihovny v Praze jako důležité organizace pro kulturní život pražských občanů. Stěžejní část této bakalářské práce se zabývá konkrétními komunikačními aktivitami této instituce, kdy se nejprve zaměřuje na rozbor jednotlivých prvků marketingového mixu Městské knihovny v Praze a následně analyzuje její marketingovou komunikaci. Podrobně je rozebrán každý používaný komunikační nástroj s cílem podat ucelený pohled na způsob, jakým komunikuje Městská knihovna v Praze. Analýza obsahuje jak rozbor klasických nástrojů, jako je PR, ale také těch nových. Velký důraz je kladen především na internetovou komunikaci jakožto hlavní formu komunikace Městské knihovny v Praze. Webové stránky organizace a její profily na sociálních sítích jsou podrobeny širokému zkoumání. Součástí této analýzy jsou rovněž i případná doporučení.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis Communication activities of the Municipal Library of Prague from 2007 to present deals with marketing communication of the Municipal Library of Prague in this period. The two preliminary chapters of this bachelor thesis are devoted to the roles that books and libraries have in our society. The following part discusses the relationship between public libraries and marketing. Afterwards there is a brief introduction of the Municipal Library of Prague as an important organization for cultural life of Prague citizens. The main part of this bachelor thesis deals with the specific communication activities of this institution, when initially it focuses on the analysis of parts of the marketing mix of the Municipal Library of Prague and then analyzing its marketing communication. Each used communication tool is discussed in detail to provide a comprehensive view of how the Municipal Library of Prague communicates. The analysis includes both classical tools such as PR, but also new ones. Great emphasis is placed on Internet communications as the main form of communication of the Municipal Library of Prague. Organization's web site and its profile on social networks are subjects of widespread research. Recommendations are also included in this analysis.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectMěstská knihovna v Prazecs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectveřejné knihovnycs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectpublic relationscs_CZ
dc.subjectMunicipal Library of Pragueen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectpublic librariesen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectpublic relationsen_US
dc.titleKomunikační aktivity Městské knihovny v Praze od roku 2007 do současnostics_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-06-18
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId116506
dc.title.translatedCommunication activities of Municipal Library of Prague from 2007 to presenten_US
dc.contributor.refereeDolanský, Pavel
dc.identifier.aleph001508374
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce Komunikační aktivity Městské knihovny v Praze od roku 2007 do současnosti se zabývá problematikou marketingové komunikace Městské knihovny v Praze v tomto období. Úvodní dvě kapitoly bakalářské práce jsou věnovány úlohám, které mají v naší společnosti knihy a knihovny. Následující část pojednává o vztahu veřejných knihoven a marketingu. Potom dojde ke krátkému představení Městské knihovny v Praze jako důležité organizace pro kulturní život pražských občanů. Stěžejní část této bakalářské práce se zabývá konkrétními komunikačními aktivitami této instituce, kdy se nejprve zaměřuje na rozbor jednotlivých prvků marketingového mixu Městské knihovny v Praze a následně analyzuje její marketingovou komunikaci. Podrobně je rozebrán každý používaný komunikační nástroj s cílem podat ucelený pohled na způsob, jakým komunikuje Městská knihovna v Praze. Analýza obsahuje jak rozbor klasických nástrojů, jako je PR, ale také těch nových. Velký důraz je kladen především na internetovou komunikaci jakožto hlavní formu komunikace Městské knihovny v Praze. Webové stránky organizace a její profily na sociálních sítích jsou podrobeny širokému zkoumání. Součástí této analýzy jsou rovněž i případná doporučení.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis Communication activities of the Municipal Library of Prague from 2007 to present deals with marketing communication of the Municipal Library of Prague in this period. The two preliminary chapters of this bachelor thesis are devoted to the roles that books and libraries have in our society. The following part discusses the relationship between public libraries and marketing. Afterwards there is a brief introduction of the Municipal Library of Prague as an important organization for cultural life of Prague citizens. The main part of this bachelor thesis deals with the specific communication activities of this institution, when initially it focuses on the analysis of parts of the marketing mix of the Municipal Library of Prague and then analyzing its marketing communication. Each used communication tool is discussed in detail to provide a comprehensive view of how the Municipal Library of Prague communicates. The analysis includes both classical tools such as PR, but also new ones. Great emphasis is placed on Internet communications as the main form of communication of the Municipal Library of Prague. Organization's web site and its profile on social networks are subjects of widespread research. Recommendations are also included in this analysis.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990015083740106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV