Komunikační aktivity Městské knihovny v Praze od roku 2007 do současnosti
Communication activities of Municipal Library of Prague from 2007 to present
bakalářská práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/43748/thumbnail.png?sequence=8&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/43748Identifikátory
SIS: 116506
Kolekce
- Kvalifikační práce [17526]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Dolanský, Pavel
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
18. 6. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Městská knihovna v Praze, marketing, veřejné knihovny, komunikace, public relationsKlíčová slova (anglicky)
Municipal Library of Prague, marketing, public libraries, communication, public relationsBakalářská práce Komunikační aktivity Městské knihovny v Praze od roku 2007 do současnosti se zabývá problematikou marketingové komunikace Městské knihovny v Praze v tomto období. Úvodní dvě kapitoly bakalářské práce jsou věnovány úlohám, které mají v naší společnosti knihy a knihovny. Následující část pojednává o vztahu veřejných knihoven a marketingu. Potom dojde ke krátkému představení Městské knihovny v Praze jako důležité organizace pro kulturní život pražských občanů. Stěžejní část této bakalářské práce se zabývá konkrétními komunikačními aktivitami této instituce, kdy se nejprve zaměřuje na rozbor jednotlivých prvků marketingového mixu Městské knihovny v Praze a následně analyzuje její marketingovou komunikaci. Podrobně je rozebrán každý používaný komunikační nástroj s cílem podat ucelený pohled na způsob, jakým komunikuje Městská knihovna v Praze. Analýza obsahuje jak rozbor klasických nástrojů, jako je PR, ale také těch nových. Velký důraz je kladen především na internetovou komunikaci jakožto hlavní formu komunikace Městské knihovny v Praze. Webové stránky organizace a její profily na sociálních sítích jsou podrobeny širokému zkoumání. Součástí této analýzy jsou rovněž i případná doporučení.
The bachelor thesis Communication activities of the Municipal Library of Prague from 2007 to present deals with marketing communication of the Municipal Library of Prague in this period. The two preliminary chapters of this bachelor thesis are devoted to the roles that books and libraries have in our society. The following part discusses the relationship between public libraries and marketing. Afterwards there is a brief introduction of the Municipal Library of Prague as an important organization for cultural life of Prague citizens. The main part of this bachelor thesis deals with the specific communication activities of this institution, when initially it focuses on the analysis of parts of the marketing mix of the Municipal Library of Prague and then analyzing its marketing communication. Each used communication tool is discussed in detail to provide a comprehensive view of how the Municipal Library of Prague communicates. The analysis includes both classical tools such as PR, but also new ones. Great emphasis is placed on Internet communications as the main form of communication of the Municipal Library of Prague. Organization's web site and its profile on social networks are subjects of widespread research. Recommendations are also included in this analysis.