Komparace marketingové komunikace CK Trip a CK Kudrna
Comparasion of Marketing Communications of Tour Operator Trip and Tour Operator Kudrna
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/42519Identifikátory
SIS: 116511
Kolekce
- Kvalifikační práce [17632]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Klabíková Rábová, Tereza
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
19. 6. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
marketingová komunikace, marketingový mix, swot analýza, cestovní ruch, cestovní kancelářKlíčová slova (anglicky)
marketing communication, marketing mix, swot analysis, tourism, tour operatorBakalářská práce "Komparace marketingové komunikace CK Trip a CK Kudrna" popisuje a analyzuje marketingové nástroje a aktivity cestovních kanceláří Trip a Kudrna. Cílem je komparace marketingové komunikace obou subjektů. Porovnávané prvky demonstruje na základě marketingového mixu, komunikačního mixu, SWOT analýzy a corporate identity. Nejvýznamnějšími analyzovanými komunikačními nástroji jsou internetové prezentace cestovních kanceláří a jejich tištěné katalogy. Předmětem této práce je marketingová komunikace, která však vychází z celého charakteru organizací a je vázána na historii, nabízené produkty a služby, firemní kulturu atd. Z důvodu lepší analýzy situace se tedy práce zabývá i těmito oblastmi.
Bachelor thesis "Comparison of marketing communications of tour operator Trip and tour operator Kudrna" describes and analyses marketing activities and tools employed by two tour operators: Trip and Kudrna. The focus of this thesis is the comparison of marketing communications of both subjects. Compared elements are demonstrated through the marketing mix, communication mix, SWOT analysis and corporate identity. The key communication tools analyzed in this work are online presentations and printed catalogues of the tour operators. The focal point of this work is marketing communication, which is based on the entire character of organizations and is linked to their history, products, services, corporate culture, etc. In order to improve the analysis of the subject, the work covers each of the areas individually.