Show simple item record

Comparasion of Marketing Communications of Tour Operator Trip and Tour Operator Kudrna
dc.contributor.advisorDolanská, Nora
dc.creatorRůžičková, Anna
dc.date.accessioned2017-05-07T05:49:29Z
dc.date.available2017-05-07T05:49:29Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/42519
dc.description.abstractBakalářská práce "Komparace marketingové komunikace CK Trip a CK Kudrna" popisuje a analyzuje marketingové nástroje a aktivity cestovních kanceláří Trip a Kudrna. Cílem je komparace marketingové komunikace obou subjektů. Porovnávané prvky demonstruje na základě marketingového mixu, komunikačního mixu, SWOT analýzy a corporate identity. Nejvýznamnějšími analyzovanými komunikačními nástroji jsou internetové prezentace cestovních kanceláří a jejich tištěné katalogy. Předmětem této práce je marketingová komunikace, která však vychází z celého charakteru organizací a je vázána na historii, nabízené produkty a služby, firemní kulturu atd. Z důvodu lepší analýzy situace se tedy práce zabývá i těmito oblastmi.cs_CZ
dc.description.abstractBachelor thesis "Comparison of marketing communications of tour operator Trip and tour operator Kudrna" describes and analyses marketing activities and tools employed by two tour operators: Trip and Kudrna. The focus of this thesis is the comparison of marketing communications of both subjects. Compared elements are demonstrated through the marketing mix, communication mix, SWOT analysis and corporate identity. The key communication tools analyzed in this work are online presentations and printed catalogues of the tour operators. The focal point of this work is marketing communication, which is based on the entire character of organizations and is linked to their history, products, services, corporate culture, etc. In order to improve the analysis of the subject, the work covers each of the areas individually.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectmarketingový mixcs_CZ
dc.subjectswot analýzacs_CZ
dc.subjectcestovní ruchcs_CZ
dc.subjectcestovní kancelářcs_CZ
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectswot analysisen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjecttour operatoren_US
dc.titleKomparace marketingové komunikace CK Trip a CK Kudrnacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-06-19
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId116511
dc.title.translatedComparasion of Marketing Communications of Tour Operator Trip and Tour Operator Kudrnaen_US
dc.contributor.refereeKlabíková Rábová, Tereza
dc.identifier.aleph001508371
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Komparace marketingové komunikace CK Trip a CK Kudrna" popisuje a analyzuje marketingové nástroje a aktivity cestovních kanceláří Trip a Kudrna. Cílem je komparace marketingové komunikace obou subjektů. Porovnávané prvky demonstruje na základě marketingového mixu, komunikačního mixu, SWOT analýzy a corporate identity. Nejvýznamnějšími analyzovanými komunikačními nástroji jsou internetové prezentace cestovních kanceláří a jejich tištěné katalogy. Předmětem této práce je marketingová komunikace, která však vychází z celého charakteru organizací a je vázána na historii, nabízené produkty a služby, firemní kulturu atd. Z důvodu lepší analýzy situace se tedy práce zabývá i těmito oblastmi.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor thesis "Comparison of marketing communications of tour operator Trip and tour operator Kudrna" describes and analyses marketing activities and tools employed by two tour operators: Trip and Kudrna. The focus of this thesis is the comparison of marketing communications of both subjects. Compared elements are demonstrated through the marketing mix, communication mix, SWOT analysis and corporate identity. The key communication tools analyzed in this work are online presentations and printed catalogues of the tour operators. The focal point of this work is marketing communication, which is based on the entire character of organizations and is linked to their history, products, services, corporate culture, etc. In order to improve the analysis of the subject, the work covers each of the areas individually.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990015083710106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV