Preventivní výchovná funkce volnočasových aktivit v nízkoprahových centrech
Preventive educational function of leisure activities in street work centers
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/41017Identifikátory
SIS: 115471
Kolekce
- Kvalifikační práce [18094]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Syřiště, Ivo
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Vychovatelství
Katedra / ústav / klinika
Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školství
Datum obhajoby
17. 5. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Předmětem práce je popis nízkoprahových zařízení pro děti a mládež. Cílem práce je srovnání postupu práce s klientem ve dvou centrech Existující standardy kvality sociálních služeb, které vydalo Ministerstvo práce a sociálních věcí, slouží pro pracovníky zařízení jako vodítko, jakým způsobem kvalitu ve svých zařízeních naplnit. Jsou také prostředkem pro zajištění a kontrolu stanovené úrovně kvality členů, jednotlivá NZDM - jak jsem zjistila v průběhu svého výzkumu, mají diferencovaný postup. Zvolila jsem následující metody práce: tvorba popisu postupu práce s klientem na základě kazuistiky, analýza dokumentace a interpretace. KLÍČOVÁ SLOVA Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež, terénní práce, děti, mládež, sociální práce
This thesis is a description of low-threshold facilities for children and youth. The aim is to compare the progress of work with clients in two centers existing standards of quality social services that the Ministry of Labour and Social Affairs, is for staff of the facility as a guide on how quality in their facilities to fulfíll. They are also a means of ensuring a defined level of quality control members, each NZDM - as I discovered during my research, a differentaited approach. I chose the following methods work: creating a description of the work with the client based on case reports, documentation analysis and interpretation. KEY WORDS Low-threshold facilities for children and yout, streetwork, children, youth, social work