Analýza komunikačních aktivit Mezinárodního hudebního festivalu Prague Proms v roce 2011
Analysis of Communication Activities of International Festival Prague Proms in the Year 2011
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/40979Identifikátory
SIS: 116484
Kolekce
- Kvalifikační práce [18149]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Klabíková Rábová, Tereza
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
18. 6. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
MHF Prague Proms, art marketing, kulturní organizace, hudební festival, marketingová komunikace, komunikační mixKlíčová slova (anglicky)
IMF Prague Proms, art marketing, cultural organisation, music festival, marketing communication, communication mix2 Abstrakt Bakalářská práce "Analýza komunikačních aktivit Mezinárodního hudebního festivalu Prague Proms v roce 2011" se zabývá marketingovou komunikací Mezinárodního hudebního festivalu Prague Proms, která byla uplatněna konkrétně v roce 2011. Práce popisuje festival z hlediska jeho organizačního uspořádání a charakteristiky hlavních činností, na jejichž základě deskriptivní metodou analyzuje využité prostředky komunikace v daném ročníku. Snaží se ilustrovat, zda a do jaké míry se daná kulturní organizace drží technik a strategií marketingové komunikace v souvislosti se specifickým využitím principů art marketingu. Jednotlivé komunikační techniky jsou konfrontovány a analyzovány na základě jejich vhodnosti pro kulturní organizaci. Ta jako taková musí v současnosti, kdy zájem o klasickou hudbu spíše upadá, o to více bojovat o své zákazníky. Využití správně zvolených marketingových technik je pro ni tudíž esenciální. Práce se podrobně zabývá všemi aspekty organizace, které mají ve výsledku vliv na zvolené aktivity komunikačního mixu. Důraz je kladen jak na historii a podstatu festivalu samotného, tak i na skladbu jeho produktů a zázemí organizace. V druhé části práce popisuje jednotlivé komunikační aktivity a snaží se je konfrontovat s obecnými principy art marketingu a marketingu pro kulturní organizace....
2 Abstract The bachelor thesis "Analysis of Communication Activities of International Music Festival Prague Proms in the Year 2011" deals with marketing communication of International Music Festival Prague Proms, which was specifically used in the year 2011. The thesis decribes the festival from the perspective of its organisational structure and characteristic of main activities. On these basics analyses the work, by using a descriptive method, means of communication used in the year stated. It strives to illustrate if, and how much the cultural organisation keeps on techniques and strategies of marketing communiaction in connection with specific principles of art marketing. Particular communication techniques are compared and analyzed on their appropriateness for cultural organisation. Currently, when an interest in classical music declines, such cultural organisation as this have to fight for its customers and using of well-chosen marketing techniques is essential. The work deals with all aspects of the organisation that affect activities of communication mix used. An emphasis is put on its own history, core, product structure and background of the organisation. In the second part the work describes particular communication activities and compared them with general principles of art marketing and...