Zobrazit minimální záznam

Analysis of Communication Activities of International Festival Prague Proms in the Year 2011
dc.contributor.advisorDolanský, Pavel
dc.creatorHavelková, Alžběta
dc.date.accessioned2017-05-06T22:44:11Z
dc.date.available2017-05-06T22:44:11Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/40979
dc.description.abstract2 Abstrakt Bakalářská práce "Analýza komunikačních aktivit Mezinárodního hudebního festivalu Prague Proms v roce 2011" se zabývá marketingovou komunikací Mezinárodního hudebního festivalu Prague Proms, která byla uplatněna konkrétně v roce 2011. Práce popisuje festival z hlediska jeho organizačního uspořádání a charakteristiky hlavních činností, na jejichž základě deskriptivní metodou analyzuje využité prostředky komunikace v daném ročníku. Snaží se ilustrovat, zda a do jaké míry se daná kulturní organizace drží technik a strategií marketingové komunikace v souvislosti se specifickým využitím principů art marketingu. Jednotlivé komunikační techniky jsou konfrontovány a analyzovány na základě jejich vhodnosti pro kulturní organizaci. Ta jako taková musí v současnosti, kdy zájem o klasickou hudbu spíše upadá, o to více bojovat o své zákazníky. Využití správně zvolených marketingových technik je pro ni tudíž esenciální. Práce se podrobně zabývá všemi aspekty organizace, které mají ve výsledku vliv na zvolené aktivity komunikačního mixu. Důraz je kladen jak na historii a podstatu festivalu samotného, tak i na skladbu jeho produktů a zázemí organizace. V druhé části práce popisuje jednotlivé komunikační aktivity a snaží se je konfrontovat s obecnými principy art marketingu a marketingu pro kulturní organizace....cs_CZ
dc.description.abstract2 Abstract The bachelor thesis "Analysis of Communication Activities of International Music Festival Prague Proms in the Year 2011" deals with marketing communication of International Music Festival Prague Proms, which was specifically used in the year 2011. The thesis decribes the festival from the perspective of its organisational structure and characteristic of main activities. On these basics analyses the work, by using a descriptive method, means of communication used in the year stated. It strives to illustrate if, and how much the cultural organisation keeps on techniques and strategies of marketing communiaction in connection with specific principles of art marketing. Particular communication techniques are compared and analyzed on their appropriateness for cultural organisation. Currently, when an interest in classical music declines, such cultural organisation as this have to fight for its customers and using of well-chosen marketing techniques is essential. The work deals with all aspects of the organisation that affect activities of communication mix used. An emphasis is put on its own history, core, product structure and background of the organisation. In the second part the work describes particular communication activities and compared them with general principles of art marketing and...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectMHF Prague Promscs_CZ
dc.subjectart marketingcs_CZ
dc.subjectkulturní organizacecs_CZ
dc.subjecthudební festivalcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectkomunikační mixcs_CZ
dc.subjectIMF Prague Promsen_US
dc.subjectart marketingen_US
dc.subjectcultural organisationen_US
dc.subjectmusic festivalen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectcommunication mixen_US
dc.titleAnalýza komunikačních aktivit Mezinárodního hudebního festivalu Prague Proms v roce 2011cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-06-18
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId116484
dc.title.translatedAnalysis of Communication Activities of International Festival Prague Proms in the Year 2011en_US
dc.contributor.refereeKlabíková Rábová, Tereza
dc.identifier.aleph001508393
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.cs2 Abstrakt Bakalářská práce "Analýza komunikačních aktivit Mezinárodního hudebního festivalu Prague Proms v roce 2011" se zabývá marketingovou komunikací Mezinárodního hudebního festivalu Prague Proms, která byla uplatněna konkrétně v roce 2011. Práce popisuje festival z hlediska jeho organizačního uspořádání a charakteristiky hlavních činností, na jejichž základě deskriptivní metodou analyzuje využité prostředky komunikace v daném ročníku. Snaží se ilustrovat, zda a do jaké míry se daná kulturní organizace drží technik a strategií marketingové komunikace v souvislosti se specifickým využitím principů art marketingu. Jednotlivé komunikační techniky jsou konfrontovány a analyzovány na základě jejich vhodnosti pro kulturní organizaci. Ta jako taková musí v současnosti, kdy zájem o klasickou hudbu spíše upadá, o to více bojovat o své zákazníky. Využití správně zvolených marketingových technik je pro ni tudíž esenciální. Práce se podrobně zabývá všemi aspekty organizace, které mají ve výsledku vliv na zvolené aktivity komunikačního mixu. Důraz je kladen jak na historii a podstatu festivalu samotného, tak i na skladbu jeho produktů a zázemí organizace. V druhé části práce popisuje jednotlivé komunikační aktivity a snaží se je konfrontovat s obecnými principy art marketingu a marketingu pro kulturní organizace....cs_CZ
uk.abstract.en2 Abstract The bachelor thesis "Analysis of Communication Activities of International Music Festival Prague Proms in the Year 2011" deals with marketing communication of International Music Festival Prague Proms, which was specifically used in the year 2011. The thesis decribes the festival from the perspective of its organisational structure and characteristic of main activities. On these basics analyses the work, by using a descriptive method, means of communication used in the year stated. It strives to illustrate if, and how much the cultural organisation keeps on techniques and strategies of marketing communiaction in connection with specific principles of art marketing. Particular communication techniques are compared and analyzed on their appropriateness for cultural organisation. Currently, when an interest in classical music declines, such cultural organisation as this have to fight for its customers and using of well-chosen marketing techniques is essential. The work deals with all aspects of the organisation that affect activities of communication mix used. An emphasis is put on its own history, core, product structure and background of the organisation. In the second part the work describes particular communication activities and compared them with general principles of art marketing and...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990015083930106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV