Využívání nových médií v předvolebních kampaních na příkladu prezidentské kampaně Baracka Obamy
The use of new media in election campaigns on example of Barack Obama's presidential campaign
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/40372Identifikátory
SIS: 96923
Kolekce
- Kvalifikační práce [22834]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Zbiejczuk, Adam
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Informační studia a knihovnictví
Katedra / ústav / klinika
Ústav informačních studií a knihovnictví
Datum obhajoby
5. 9. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
internet, online politika, internetová kampaň, volby, nová média, online politické aktivity, Barack Obama, Facebook, Twitter, sociální sítěKlíčová slova (anglicky)
internet, online politics, internet campaign, elections, new media, online political activities, Barack Obama, Facebook, Twitter, social networksCílem práce je popsat možnosti využití nových médií v politických předvolebních kampaních. Konkrétně se práce zaměří na prezidentskou kampaň Baracka Obamy, popíše způsoby využití webových stránek, online sociálních sítí a dalších prostředků a zhodnotí efektivitu používaných kanálů. Součástí práce bude porovnání metod americké kampaně s českou předvolební kampaní při volbách do poslanecké sněmovny v květnu 2010.
The purpose of this bachelor thesis is to cover the use of new media in political election campaign. The project is focused on the campaign of Barack Obama, it is to describe and analyse the utilization of websites, online social networks and other subjects. A part of this bachelor thesis is to compare methods of Czech and American campaigns with the elections to the House of Represantatives in May of 2010.