Zobrazit minimální záznam

Implementation of new product on the market - proposal of the marketing strategy for social network AskYou
dc.contributor.advisorJohnova, Radka
dc.creatorPodnecká, Veronika
dc.date.accessioned2020-08-27T14:24:15Z
dc.date.available2020-08-27T14:24:15Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/40289
dc.description.abstractBakalářská práce si klade za cíl navrhnout marketingovou strategii pro sociální síť AskYou. V první části se věnuje teoretickým poznatkům marketingu, které poté aplikuje v druhé, praktické části. Součástí práce je i průzkum, který se zaobírá povědomostí o sociální síti AskYou a její pozicí na současném trhu. V závěru následuje shrnutí pozitiv a negativ AskYou i doporučení do budoucna.cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is to suggest marketing strategy for social network AskYou. In its first part it concentrates on the theoretical aspects of marketing, which are then applied in the second, practical part. The thesis also includes survey, which concerns the awareness of the social network AskYou and its position on the current market. In the conclusion follows summary of positive and negative aspects of AskYou and recommendations for the future.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectsocial networken_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectservices marketingen_US
dc.subjectproducten_US
dc.subjectmarket surveyen_US
dc.subjectsociální síťcs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectmarketingová strategiecs_CZ
dc.subjectmarketing služebcs_CZ
dc.subjectproduktcs_CZ
dc.subjectprůzkum trhucs_CZ
dc.titleZavádění nového produktu na trh - návrh marketingové strategie pro sociální siť AskYoucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-09-03
dc.description.departmentÚstav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianshipen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId96926
dc.title.translatedImplementation of new product on the market - proposal of the marketing strategy for social network AskYouen_US
dc.contributor.refereeDombrovská, Michaela
dc.identifier.aleph001505039
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation Studies and Librarianshipen_US
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformation Studies and Librarianshipen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianshipen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation Studies and Librarianshipen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation Studies and Librarianshipen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce si klade za cíl navrhnout marketingovou strategii pro sociální síť AskYou. V první části se věnuje teoretickým poznatkům marketingu, které poté aplikuje v druhé, praktické části. Součástí práce je i průzkum, který se zaobírá povědomostí o sociální síti AskYou a její pozicí na současném trhu. V závěru následuje shrnutí pozitiv a negativ AskYou i doporučení do budoucna.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this bachelor thesis is to suggest marketing strategy for social network AskYou. In its first part it concentrates on the theoretical aspects of marketing, which are then applied in the second, practical part. The thesis also includes survey, which concerns the awareness of the social network AskYou and its position on the current market. In the conclusion follows summary of positive and negative aspects of AskYou and recommendations for the future.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990015050390106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV