Zavádění nového produktu na trh - návrh marketingové strategie pro sociální siť AskYou
Implementation of new product on the market - proposal of the marketing strategy for social network AskYou
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/40289Identifiers
Study Information System: 96926
Collections
- Kvalifikační práce [22179]
Author
Advisor
Referee
Dombrovská, Michaela
Faculty / Institute
Faculty of Arts
Discipline
Information Studies and Librarianship
Department
Institute of Information Studies and Librarianship
Date of defense
3. 9. 2012
Publisher
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
sociální síť, marketing, marketingová strategie, marketing služeb, produkt, průzkum trhuKeywords (English)
social network, marketing, marketing strategy, services marketing, product, market surveyBakalářská práce si klade za cíl navrhnout marketingovou strategii pro sociální síť AskYou. V první části se věnuje teoretickým poznatkům marketingu, které poté aplikuje v druhé, praktické části. Součástí práce je i průzkum, který se zaobírá povědomostí o sociální síti AskYou a její pozicí na současném trhu. V závěru následuje shrnutí pozitiv a negativ AskYou i doporučení do budoucna.
The aim of this bachelor thesis is to suggest marketing strategy for social network AskYou. In its first part it concentrates on the theoretical aspects of marketing, which are then applied in the second, practical part. The thesis also includes survey, which concerns the awareness of the social network AskYou and its position on the current market. In the conclusion follows summary of positive and negative aspects of AskYou and recommendations for the future.
Citace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Defence status: DEFENDEDSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Date of defense: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Defence status: DEFENDEDPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Defence status: NOT DEFENDEDLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...