Zobrazit minimální záznam

Automatic Rail Traffic Controller
dc.contributor.advisorBabilon, Robert
dc.creatorŠtětina, Jan
dc.date.accessioned2017-05-06T18:08:03Z
dc.date.available2017-05-06T18:08:03Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/40014
dc.description.abstractOrganizace provozu na železniční trati je značně náročný úkol, a to i za předpokladu, že existuje propracovaný jízdní řád. V praxi je vždy nutno přizpůsobivě reagovat na nastalou situaci - ať už jde o zpoždění, výluku na trati, či průjezd vlaku mimořádného, tedy v jízdním řádu nezohledněného. Cílem projektu je navrhnout a implementovat program pro použití na průměrně výkonném osobním počítači, který pro zadanou oblast, jízdní řád v této oblasti a aktuální čas naplánuje na dostatečnou dobu dopředu jízdu vlaků tak, aby docházelo k minimálnímu narušení plynulosti provozu. Program by měl vycházet nejen z jízdního řádu, ale především z aktuální situace v oblasti.cs_CZ
dc.description.abstractOrganizing traffic on the railroad is quite a difficult task even if there is an elaborate train timetable present. In practice it is allways neccessary to adaptively react to current situation - whether there is a delay, a traffic closure or a special train. Aim of this project is to design and implement an application for use on average personal computer, that would for given railroad area, timetable and the current time design a plan of train journeys so that the disruption of traffic continuity is minimal. The application should base on the plan not only on the timetable, but mostly on current situation in the area.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectželezniční dopravacs_CZ
dc.subjectplánovánícs_CZ
dc.subjectreálný čascs_CZ
dc.subjectrail trafficen_US
dc.subjectschedulingen_US
dc.subjectrealtimeen_US
dc.titleAutomatický dispečer železničního provozucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-06-18
dc.description.departmentDepartment of Applied Mathematicsen_US
dc.description.departmentKatedra aplikované matematikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId124066
dc.title.translatedAutomatic Rail Traffic Controlleren_US
dc.contributor.refereeFoniok, Jan
dc.identifier.aleph001479836
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineProgrammingen_US
thesis.degree.disciplineProgramovánícs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra aplikované matematikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Applied Mathematicsen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csProgramovánícs_CZ
uk.degree-discipline.enProgrammingen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csOrganizace provozu na železniční trati je značně náročný úkol, a to i za předpokladu, že existuje propracovaný jízdní řád. V praxi je vždy nutno přizpůsobivě reagovat na nastalou situaci - ať už jde o zpoždění, výluku na trati, či průjezd vlaku mimořádného, tedy v jízdním řádu nezohledněného. Cílem projektu je navrhnout a implementovat program pro použití na průměrně výkonném osobním počítači, který pro zadanou oblast, jízdní řád v této oblasti a aktuální čas naplánuje na dostatečnou dobu dopředu jízdu vlaků tak, aby docházelo k minimálnímu narušení plynulosti provozu. Program by měl vycházet nejen z jízdního řádu, ale především z aktuální situace v oblasti.cs_CZ
uk.abstract.enOrganizing traffic on the railroad is quite a difficult task even if there is an elaborate train timetable present. In practice it is allways neccessary to adaptively react to current situation - whether there is a delay, a traffic closure or a special train. Aim of this project is to design and implement an application for use on average personal computer, that would for given railroad area, timetable and the current time design a plan of train journeys so that the disruption of traffic continuity is minimal. The application should base on the plan not only on the timetable, but mostly on current situation in the area.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra aplikované matematikycs_CZ
dc.identifier.lisID990014798360106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV