dc.contributor.advisor | Skýbová, Jana | |
dc.creator | Borecká, Markéta | |
dc.date.accessioned | 2018-02-15T10:53:43Z | |
dc.date.available | 2018-02-15T10:53:43Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/3932 | |
dc.description.abstract | The first part of the thesis deals with teoretical information on the project and project teaching method. In the frame of the second part a stock book of activities exploitable within the project is introduced. Practical part includes proposal of the project, description of its realization and evaluation. In the conclusion part a finding is introduced that age-heterogenous group of children is able to work on the basis of the created project (Changes of Autumn) although they have not had any previous experience with this project. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.description.abstract | V první části bakalářské práce uvádím teoretické informace o projektu a projektové metodě. V další části předkládám zásobník aktivit využitelných v projektu. Praktická část obsahuje návrh vlastního projektu, popis jeho realizace a vyhodnocení. V závěru práce prezentuji zjištění, že věkově heterogenní skupina dětí je schopna pracovat na základě vytvořeného projektu - Proměny podzimu a to i bez předchozí zkušenosti s ním. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Využití projektové metody v rámci předškolního vzdělávání - Proměny podzimu | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-05-24 | |
dc.description.department | Katedra biologie a environmentálních studií | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 20811 | |
dc.title.translated | Utilization of Project Teaching Method in the Frame of Preschool Education - Changes of Autumn | en_US |
dc.contributor.referee | Pavlasová, Lenka | |
dc.identifier.aleph | 002038526 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro mateřské školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Nursery Schools | en_US |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra biologie a environmentálních studií | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro mateřské školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Nursery Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | V první části bakalářské práce uvádím teoretické informace o projektu a projektové metodě. V další části předkládám zásobník aktivit využitelných v projektu. Praktická část obsahuje návrh vlastního projektu, popis jeho realizace a vyhodnocení. V závěru práce prezentuji zjištění, že věkově heterogenní skupina dětí je schopna pracovat na základě vytvořeného projektu - Proměny podzimu a to i bez předchozí zkušenosti s ním. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | The first part of the thesis deals with teoretical information on the project and project teaching method. In the frame of the second part a stock book of activities exploitable within the project is introduced. Practical part includes proposal of the project, description of its realization and evaluation. In the conclusion part a finding is introduced that age-heterogenous group of children is able to work on the basis of the created project (Changes of Autumn) although they have not had any previous experience with this project. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra biologie a environmentálních studií | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020385260106986 | |