Využití projektové metody v rámci předškolního vzdělávání - Proměny podzimu
Utilization of Project Teaching Method in the Frame of Preschool Education - Changes of Autumn
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/3932Identifikátory
SIS: 20811
Kolekce
- Kvalifikační práce [19116]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Pavlasová, Lenka
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro mateřské školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra biologie a environmentálních studií
Datum obhajoby
24. 5. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
V první části bakalářské práce uvádím teoretické informace o projektu a projektové metodě. V další části předkládám zásobník aktivit využitelných v projektu. Praktická část obsahuje návrh vlastního projektu, popis jeho realizace a vyhodnocení. V závěru práce prezentuji zjištění, že věkově heterogenní skupina dětí je schopna pracovat na základě vytvořeného projektu - Proměny podzimu a to i bez předchozí zkušenosti s ním. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The first part of the thesis deals with teoretical information on the project and project teaching method. In the frame of the second part a stock book of activities exploitable within the project is introduced. Practical part includes proposal of the project, description of its realization and evaluation. In the conclusion part a finding is introduced that age-heterogenous group of children is able to work on the basis of the created project (Changes of Autumn) although they have not had any previous experience with this project. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)