Využití projektové metody v rámci předškolního vzdělávání - Proměny podzimu
Utilization of Project Teaching Method in the Frame of Preschool Education - Changes of Autumn
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/3932Identifiers
Study Information System: 20811
Collections
- Kvalifikační práce [19159]
Author
Advisor
Referee
Pavlasová, Lenka
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
Teacher Training for Nursery Schools
Department
Information is unavailable
Date of defense
24. 5. 2006
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Very good
V první části bakalářské práce uvádím teoretické informace o projektu a projektové metodě. V další části předkládám zásobník aktivit využitelných v projektu. Praktická část obsahuje návrh vlastního projektu, popis jeho realizace a vyhodnocení. V závěru práce prezentuji zjištění, že věkově heterogenní skupina dětí je schopna pracovat na základě vytvořeného projektu - Proměny podzimu a to i bez předchozí zkušenosti s ním. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The first part of the thesis deals with teoretical information on the project and project teaching method. In the frame of the second part a stock book of activities exploitable within the project is introduced. Practical part includes proposal of the project, description of its realization and evaluation. In the conclusion part a finding is introduced that age-heterogenous group of children is able to work on the basis of the created project (Changes of Autumn) although they have not had any previous experience with this project. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)