Optimalizace komunikace HC Letci Letňany s rodiči
Optimalisation of communication between HC Letci Letňany and parents
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/39134Identifikátory
SIS: 86341
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Voráček, Josef
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
10. 5. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Komunikace s rodiči, komunikace hokejového klubu, Public Relations, image sportovního klubuKlíčová slova (anglicky)
Communication with parents, communications hockey club, public relations, image sports club, questionnaireNázev: Optimalizace komunikace HC Letci Letňany s rodiči Abstrakt: Bakalářská práce Optimalizace komunikace HC Letci Letňany s rodiči pojednává o komunikačních a PR aktivitách klubu ve vztahu k rodičům hráčů 1. třídy. Práce vychází z primárních i sekundárních zdrojů informací. Jejími hlavními cíly jsou zhodnocení současného stavu komunikace týmu s rodiči, na základě pozorování chodu mužstva, konzultace s jeho vedoucí a názorů rodičů získaných dotazníkovým šetřením, a navrhnutí souboru zásad, která by vedla k efektivnější komunikaci klubu. Teoretický rámec tvoří vymezení základních pojmů z oblasti komunikace a Public Relations, jejich vzájemné vztahy a aplikace na sportovní prostředí. Klíčová slova: Komunikace s rodiči, komunikace hokejového klubu, Public Relations, image sportovního klubu.
Title: Optimalisation of communication between HC Letci Letňany and parents. Abstract: Bachelor thesis Optimization HC Letci Letňany communication with parents is about communication and PR activities of the club in relation to the parents of players first class. The work is based on primary and secondary sources of information. Its main objectives are to assess the current status of team communication with parents, based on observations of running the team, consultation with opinion leaders and the parents received a questionnaire survey, and devising a set of principles that would lead to more effective communication of the club. The theoretical framework is to define the basic concepts of communications and Public Relations, their relations and applications in sport. Key words: Communication with parents, communications hockey club, public relations, image sports club, questionnaire.