Sponzoring v rámci pořádání mezinárodní soutěže v moderní gymnastice
Sponzoring for rhythmic gymnastics international competition
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/38899Identifikátory
SIS: 87808
Katalog UK: 990013625150106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [9395]
Autor
Vedoucí práce
Konzultant práce
Voráček, Josef
Oponent práce
Jindřichová, Klára
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Gymnastika
Datum obhajoby
10. 5. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Sponzoring, sponzorský balíček, sponzorská smlouva, nabídkový list, sportovní reklamaKlíčová slova (anglicky)
Sponzoring, sponzor packet, sponzor contract, sports advertismentCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Aktivace sponzoringu kulturních událostí
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOFořtová, Johana (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Datum obhajoby: 19. 6. 2017Bakalářská práce Aktivace sponzoringu kulturních událostí pojednává o tom, jak mohou firmy kreativně informovat veřejnost o sponzorství nějaké kulturní události. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy sponzoring, sponzoring ... -
Marketing ve florbalu
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOHejl, Jan (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2014)Datum obhajoby: 13. 5. 2014Název: Marketing ve florbale Cíle práce: Hlavním cílem práce je navrhnout použitelná marketingová doporučení florbalovému klubu FB Hurrican Karlovy Vary. Metody: Mezi metody použité v této bakalářské práci patří rozhovor ... -
Marketing FbŠ Bohemians a jeho vliv na popularizaci florbalu v České republice
Výsledek obhajoby: OBHÁJENODobisík, Jan (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2021)Datum obhajoby: 17. 6. 2021Tato bakalářská práce se zabývá tématem marketingu v českém florbalovém prostředí. Florbal je v České republice stále poloprofesionálním sportem, práce se tedy zaměřuje zejména na aktivity, které slouží k rozvoji a ...
