Zobrazit minimální záznam

Analysis of motivational factors in terms of school success of pupil
dc.contributor.advisorKrykorková, Hana
dc.creatorMalá, Petra
dc.date.accessioned2017-04-27T20:53:33Z
dc.date.available2017-04-27T20:53:33Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/38291
dc.description.abstractTématem mé bakalářské práce je motivace a to konkrétně školní motivace žáka. Cílem této práce je zjistit, jaké motivy žáky ovlivňují ve školním učení, jak tyto motivy analyzovat a případně jak zacházet s výsledky analýzy těchto motivů. V mé práci se zabývám teoretickými poznatky, které se motivace týkají, jako jsou potřeby a nebo její funkce. Dále je zde podrobně rozebírána školní motivace a motivační faktory, které žáka mohou ovlivňovat. Další část je věnována pedagogicko psychologické diagnostice, kde hlavním tématem je její metodologie a to především dotazníkové metody, které slouží k analýze motivačních faktorů. Následující část mé práce je věnována právě popisu a využití dotazníkových metod, které se školní motivací souvisejí. Zde je vybráno pět druhů dotazníků jako možnost pro analýzu motivačních faktorů. Poslední část je věnována možnostem, které učitelé mohou využít, aby žáky motivovaly a jejich motivaci posilovali.cs_CZ
dc.description.abstractMy bachelor thesis has been focused on the motivation, specifically on the scholastic motivation. The main objective of this bachelor thesis is to find out which motives affect students during their education process, how to analyse these motivating factors and eventually how to deal with the analysis results of these motives. I focuse on the theoretical knowledge connected to motivation such as needs and its function. In addition, it analyses the scholastic motivation and motivating factors that might affect the student. The second part is based on the pedagogic-psychological diagnostics, its target is the metodology, especially the empirical research applied to the analysis of the motivating factors. Further the survey methods and its application are described. Five different questionnaires, which are acceptable to the motivating factors analysis, have been chosen. In conclusion, the options of the motivation ways and its building up are outlined.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleAnalýza motivačních faktorů z hlediska školní úspěšnosti žákacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-07
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId90305
dc.title.translatedAnalysis of motivational factors in terms of school success of pupilen_US
dc.contributor.refereeSedláčková, Daniela
dc.identifier.aleph001401073
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTématem mé bakalářské práce je motivace a to konkrétně školní motivace žáka. Cílem této práce je zjistit, jaké motivy žáky ovlivňují ve školním učení, jak tyto motivy analyzovat a případně jak zacházet s výsledky analýzy těchto motivů. V mé práci se zabývám teoretickými poznatky, které se motivace týkají, jako jsou potřeby a nebo její funkce. Dále je zde podrobně rozebírána školní motivace a motivační faktory, které žáka mohou ovlivňovat. Další část je věnována pedagogicko psychologické diagnostice, kde hlavním tématem je její metodologie a to především dotazníkové metody, které slouží k analýze motivačních faktorů. Následující část mé práce je věnována právě popisu a využití dotazníkových metod, které se školní motivací souvisejí. Zde je vybráno pět druhů dotazníků jako možnost pro analýzu motivačních faktorů. Poslední část je věnována možnostem, které učitelé mohou využít, aby žáky motivovaly a jejich motivaci posilovali.cs_CZ
uk.abstract.enMy bachelor thesis has been focused on the motivation, specifically on the scholastic motivation. The main objective of this bachelor thesis is to find out which motives affect students during their education process, how to analyse these motivating factors and eventually how to deal with the analysis results of these motives. I focuse on the theoretical knowledge connected to motivation such as needs and its function. In addition, it analyses the scholastic motivation and motivating factors that might affect the student. The second part is based on the pedagogic-psychological diagnostics, its target is the metodology, especially the empirical research applied to the analysis of the motivating factors. Further the survey methods and its application are described. Five different questionnaires, which are acceptable to the motivating factors analysis, have been chosen. In conclusion, the options of the motivation ways and its building up are outlined.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990014010730106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV