dc.contributor.advisor | Krykorková, Hana | |
dc.creator | Malá, Petra | |
dc.date.accessioned | 2017-04-27T20:53:33Z | |
dc.date.available | 2017-04-27T20:53:33Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/38291 | |
dc.description.abstract | Tématem mé bakalářské práce je motivace a to konkrétně školní motivace žáka. Cílem této práce je zjistit, jaké motivy žáky ovlivňují ve školním učení, jak tyto motivy analyzovat a případně jak zacházet s výsledky analýzy těchto motivů. V mé práci se zabývám teoretickými poznatky, které se motivace týkají, jako jsou potřeby a nebo její funkce. Dále je zde podrobně rozebírána školní motivace a motivační faktory, které žáka mohou ovlivňovat. Další část je věnována pedagogicko psychologické diagnostice, kde hlavním tématem je její metodologie a to především dotazníkové metody, které slouží k analýze motivačních faktorů. Následující část mé práce je věnována právě popisu a využití dotazníkových metod, které se školní motivací souvisejí. Zde je vybráno pět druhů dotazníků jako možnost pro analýzu motivačních faktorů. Poslední část je věnována možnostem, které učitelé mohou využít, aby žáky motivovaly a jejich motivaci posilovali. | cs_CZ |
dc.description.abstract | My bachelor thesis has been focused on the motivation, specifically on the scholastic motivation. The main objective of this bachelor thesis is to find out which motives affect students during their education process, how to analyse these motivating factors and eventually how to deal with the analysis results of these motives. I focuse on the theoretical knowledge connected to motivation such as needs and its function. In addition, it analyses the scholastic motivation and motivating factors that might affect the student. The second part is based on the pedagogic-psychological diagnostics, its target is the metodology, especially the empirical research applied to the analysis of the motivating factors. Further the survey methods and its application are described. Five different questionnaires, which are acceptable to the motivating factors analysis, have been chosen. In conclusion, the options of the motivation ways and its building up are outlined. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Analýza motivačních faktorů z hlediska školní úspěšnosti žáka | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-09-07 | |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 90305 | |
dc.title.translated | Analysis of motivational factors in terms of school success of pupil | en_US |
dc.contributor.referee | Sedláčková, Daniela | |
dc.identifier.aleph | 001401073 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Tématem mé bakalářské práce je motivace a to konkrétně školní motivace žáka. Cílem této práce je zjistit, jaké motivy žáky ovlivňují ve školním učení, jak tyto motivy analyzovat a případně jak zacházet s výsledky analýzy těchto motivů. V mé práci se zabývám teoretickými poznatky, které se motivace týkají, jako jsou potřeby a nebo její funkce. Dále je zde podrobně rozebírána školní motivace a motivační faktory, které žáka mohou ovlivňovat. Další část je věnována pedagogicko psychologické diagnostice, kde hlavním tématem je její metodologie a to především dotazníkové metody, které slouží k analýze motivačních faktorů. Následující část mé práce je věnována právě popisu a využití dotazníkových metod, které se školní motivací souvisejí. Zde je vybráno pět druhů dotazníků jako možnost pro analýzu motivačních faktorů. Poslední část je věnována možnostem, které učitelé mohou využít, aby žáky motivovaly a jejich motivaci posilovali. | cs_CZ |
uk.abstract.en | My bachelor thesis has been focused on the motivation, specifically on the scholastic motivation. The main objective of this bachelor thesis is to find out which motives affect students during their education process, how to analyse these motivating factors and eventually how to deal with the analysis results of these motives. I focuse on the theoretical knowledge connected to motivation such as needs and its function. In addition, it analyses the scholastic motivation and motivating factors that might affect the student. The second part is based on the pedagogic-psychological diagnostics, its target is the metodology, especially the empirical research applied to the analysis of the motivating factors. Further the survey methods and its application are described. Five different questionnaires, which are acceptable to the motivating factors analysis, have been chosen. In conclusion, the options of the motivation ways and its building up are outlined. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990014010730106986 | |