Zobrazit minimální záznam

Marketing Communication of the National Museum in Prague in the year 2010
dc.contributor.advisorDolanský, Pavel
dc.creatorČervínová, Adéla
dc.date.accessioned2017-04-27T20:12:19Z
dc.date.available2017-04-27T20:12:19Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/38096
dc.description.abstractDiplomová práce "Marketingová komunikace Národního muzea v Praze v roce 2010" pojednává o komunikačních aktivitách Národního muzea v Praze v průběhu celého roku 2010. Zaměřuje se na široké spektrum komunikačních kanálů a prostředků typických pro marketingovou komunikaci, jimiž Muzeum hovoří ke svému publiku z řad široké veřejnosti. Práce vychází z předpokladu, že tato kulturní instituce mezinárodního významu cíleně aplikuje metody art marketingu, aby nejen zvyšovala povědomí o své existenci, nýbrž též budovala dobré jméno, získávala nové zákazníky a popularizovala sféru kulturního dědictví v České republice. Pozornost je věnována dopadu komunikace na image Muzea v médiích, stávajícímu positioningu a jeho vlivu na komunikační strategii. Deskripce komunikační strategie vyplývá z aktuálního komunikačního mixu, sestávajícího z reklamních, direkt marketingových, promotion a public relations aktivit. Jedné z hlavních činností muzea, a to činnosti výstavní, zůstal ponechán významný prostor. Na příkladu úspěšné výstavy Příběh planety Země se zkoumá komunikace kolem výstavy v celé šíři jejích doprovodných programů a materiálů. V souvislosti s tvorbou přidané hodnoty není v textu opomenuta ani přednášková, studijní a koncertní funkce instituce. Vybrané kapitoly v práci lze označit za hodnotící, neboť...cs_CZ
dc.description.abstractThis Diploma Thesis "Marketing Communication of the National Museum in Prague in the Year 2010" deals with communication activities of the National Museum in Prague during the whole year 2010. It focuses on a wide range of communication channels and means typical for marketing communication by which the museum presents itself to the wide public. The thesis is based on the premise that this cultural institution of international importance applies art marketing methods not only to increase the awareness of its existence but also maintain its goodwill, gain new customers and popularize the sphere of cultural heritage of the Czech Republic. Attention is paid to the impact of the Museum's communication to its image in the media, current positioning and its influence on communication strategy. The description of communication strategy results from current communication mix consisting of advertising, direct marketing, promotion and public relations activities. Significant attention is devoted to one of the main activities of the Museum - exhibitional activity. On the example of the successful exhibition - "Story of the Planet Earth" there is researched the communication related to the exhibition including all accompanying programs and materials. In relation with the creation of added value - this...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectNárodní muzeumcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectpublic relationscs_CZ
dc.subjectmarketing uměnícs_CZ
dc.subjectmarketing muzeícs_CZ
dc.subjectmarketing v kultuřecs_CZ
dc.subjectkomunikační mixcs_CZ
dc.subjectznačkacs_CZ
dc.subjectNational museumen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectpublic relationsen_US
dc.subjectarts marketingen_US
dc.subjectmarketing of museumsen_US
dc.subjectmarketing of cultureen_US
dc.subjectcommunication mixen_US
dc.subjectbranden_US
dc.titleMarketingová komunikace Národního muzea v Praze v roce 2010cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-20
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId100327
dc.title.translatedMarketing Communication of the National Museum in Prague in the year 2010en_US
dc.contributor.refereeHalada, Jan
dc.identifier.aleph001368914
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce "Marketingová komunikace Národního muzea v Praze v roce 2010" pojednává o komunikačních aktivitách Národního muzea v Praze v průběhu celého roku 2010. Zaměřuje se na široké spektrum komunikačních kanálů a prostředků typických pro marketingovou komunikaci, jimiž Muzeum hovoří ke svému publiku z řad široké veřejnosti. Práce vychází z předpokladu, že tato kulturní instituce mezinárodního významu cíleně aplikuje metody art marketingu, aby nejen zvyšovala povědomí o své existenci, nýbrž též budovala dobré jméno, získávala nové zákazníky a popularizovala sféru kulturního dědictví v České republice. Pozornost je věnována dopadu komunikace na image Muzea v médiích, stávajícímu positioningu a jeho vlivu na komunikační strategii. Deskripce komunikační strategie vyplývá z aktuálního komunikačního mixu, sestávajícího z reklamních, direkt marketingových, promotion a public relations aktivit. Jedné z hlavních činností muzea, a to činnosti výstavní, zůstal ponechán významný prostor. Na příkladu úspěšné výstavy Příběh planety Země se zkoumá komunikace kolem výstavy v celé šíři jejích doprovodných programů a materiálů. V souvislosti s tvorbou přidané hodnoty není v textu opomenuta ani přednášková, studijní a koncertní funkce instituce. Vybrané kapitoly v práci lze označit za hodnotící, neboť...cs_CZ
uk.abstract.enThis Diploma Thesis "Marketing Communication of the National Museum in Prague in the Year 2010" deals with communication activities of the National Museum in Prague during the whole year 2010. It focuses on a wide range of communication channels and means typical for marketing communication by which the museum presents itself to the wide public. The thesis is based on the premise that this cultural institution of international importance applies art marketing methods not only to increase the awareness of its existence but also maintain its goodwill, gain new customers and popularize the sphere of cultural heritage of the Czech Republic. Attention is paid to the impact of the Museum's communication to its image in the media, current positioning and its influence on communication strategy. The description of communication strategy results from current communication mix consisting of advertising, direct marketing, promotion and public relations activities. Significant attention is devoted to one of the main activities of the Museum - exhibitional activity. On the example of the successful exhibition - "Story of the Planet Earth" there is researched the communication related to the exhibition including all accompanying programs and materials. In relation with the creation of added value - this...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990013689140106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV