Zobrazit minimální záznam

Physical education at primary schools
dc.contributor.advisorKuhnová, Věra
dc.creatorChadimová, Helena
dc.date.accessioned2017-04-27T19:52:23Z
dc.date.available2017-04-27T19:52:23Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/38008
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na kvalitu a obsah hodin tělesné výchovy na 1.stupni základních škol (dále jen ZŠ).Z hlediska struktury hodin (úvodní, zahřívací část, průpravnou část, hlavní a závěrečnou část) a také zda jejich náplň odpovídá věkovým zvláštnostem dětí mladšího školního věku a zda jsou zařazovány zdravotní a nápravné cviky. Součástí práce jsou příklady zdravotních cviků a příklady motivačních her, zážitkových a psychomotorických her a her pro rozvoj různých pohybových dovedností jedince. Na hodinách byla též sledována pestrost hodin, právě co do využití různých her, pomůcek, náčiní či nářadí.Zamýšlí se také nad rozsahem hodin Tv na školách a zda jednotlivé tématické plány odpovídají požadavkům RVP.cs_CZ
dc.description.abstractBachelor's thesis is focused quality and hours of TV content on the 1st degree of primary schools (the school). Particularly as regards the structure of hours / home-heating part of the preparatory, main and final part) and it corresponds to the specific age school children and whether they included medical and remedial exercises. Part of this work are examples of health exercises and examples of motivational games and adventure games and psychomotor development of various motor skills of the individual. The clock was also monitored by the variety of hours, just as the use of various games, aids and tools .en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleTělesná výchova na 1. stupni základní školycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-07
dc.description.departmentKatedra tělesné výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId90496
dc.title.translatedPhysical education at primary schoolsen_US
dc.contributor.refereeHrabinec, Jiří
dc.identifier.aleph001383749
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplineVychovatelstvícs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programVychovatelstvícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce je zaměřena na kvalitu a obsah hodin tělesné výchovy na 1.stupni základních škol (dále jen ZŠ).Z hlediska struktury hodin (úvodní, zahřívací část, průpravnou část, hlavní a závěrečnou část) a také zda jejich náplň odpovídá věkovým zvláštnostem dětí mladšího školního věku a zda jsou zařazovány zdravotní a nápravné cviky. Součástí práce jsou příklady zdravotních cviků a příklady motivačních her, zážitkových a psychomotorických her a her pro rozvoj různých pohybových dovedností jedince. Na hodinách byla též sledována pestrost hodin, právě co do využití různých her, pomůcek, náčiní či nářadí.Zamýšlí se také nad rozsahem hodin Tv na školách a zda jednotlivé tématické plány odpovídají požadavkům RVP.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor's thesis is focused quality and hours of TV content on the 1st degree of primary schools (the school). Particularly as regards the structure of hours / home-heating part of the preparatory, main and final part) and it corresponds to the specific age school children and whether they included medical and remedial exercises. Part of this work are examples of health exercises and examples of motivational games and adventure games and psychomotor development of various motor skills of the individual. The clock was also monitored by the variety of hours, just as the use of various games, aids and tools .en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990013837490106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV