dc.contributor.advisor | Kuhnová, Věra | |
dc.creator | Chadimová, Helena | |
dc.date.accessioned | 2017-04-27T19:52:23Z | |
dc.date.available | 2017-04-27T19:52:23Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/38008 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je zaměřena na kvalitu a obsah hodin tělesné výchovy na 1.stupni základních škol (dále jen ZŠ).Z hlediska struktury hodin (úvodní, zahřívací část, průpravnou část, hlavní a závěrečnou část) a také zda jejich náplň odpovídá věkovým zvláštnostem dětí mladšího školního věku a zda jsou zařazovány zdravotní a nápravné cviky. Součástí práce jsou příklady zdravotních cviků a příklady motivačních her, zážitkových a psychomotorických her a her pro rozvoj různých pohybových dovedností jedince. Na hodinách byla též sledována pestrost hodin, právě co do využití různých her, pomůcek, náčiní či nářadí.Zamýšlí se také nad rozsahem hodin Tv na školách a zda jednotlivé tématické plány odpovídají požadavkům RVP. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Bachelor's thesis is focused quality and hours of TV content on the 1st degree of primary schools (the school). Particularly as regards the structure of hours / home-heating part of the preparatory, main and final part) and it corresponds to the specific age school children and whether they included medical and remedial exercises. Part of this work are examples of health exercises and examples of motivational games and adventure games and psychomotor development of various motor skills of the individual. The clock was also monitored by the variety of hours, just as the use of various games, aids and tools . | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Tělesná výchova na 1. stupni základní školy | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-09-07 | |
dc.description.department | Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 90496 | |
dc.title.translated | Physical education at primary schools | en_US |
dc.contributor.referee | Hrabinec, Jiří | |
dc.identifier.aleph | 001383749 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Vychovatelství | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Vychovatelství | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Vychovatelství | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Vychovatelství | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce je zaměřena na kvalitu a obsah hodin tělesné výchovy na 1.stupni základních škol (dále jen ZŠ).Z hlediska struktury hodin (úvodní, zahřívací část, průpravnou část, hlavní a závěrečnou část) a také zda jejich náplň odpovídá věkovým zvláštnostem dětí mladšího školního věku a zda jsou zařazovány zdravotní a nápravné cviky. Součástí práce jsou příklady zdravotních cviků a příklady motivačních her, zážitkových a psychomotorických her a her pro rozvoj různých pohybových dovedností jedince. Na hodinách byla též sledována pestrost hodin, právě co do využití různých her, pomůcek, náčiní či nářadí.Zamýšlí se také nad rozsahem hodin Tv na školách a zda jednotlivé tématické plány odpovídají požadavkům RVP. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Bachelor's thesis is focused quality and hours of TV content on the 1st degree of primary schools (the school). Particularly as regards the structure of hours / home-heating part of the preparatory, main and final part) and it corresponds to the specific age school children and whether they included medical and remedial exercises. Part of this work are examples of health exercises and examples of motivational games and adventure games and psychomotor development of various motor skills of the individual. The clock was also monitored by the variety of hours, just as the use of various games, aids and tools . | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013837490106986 | |