Benchmarky pro projekt Pogamut
Benchmarks for the project Pogamut
Benchmarky pro projekt Pogamut
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/37908Identifikátory
SIS: 78139
Kolekce
- Kvalifikační práce [10691]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Sýkora, Ondřej
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Obecná informatika
Katedra / ústav / klinika
Katedra softwaru a výuky informatiky
Datum obhajoby
16. 9. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Slovenština
Známka
Výborně
Práca sa zaoberá tvorbou a použitím testovacích prostredí pre pocítacom ovládaných agentov (botov) do hry Unreal Tournament 2004. V prvej casti sa snaží identifikovat klúcové prvky botov, ktoré je možné exaktne testovat v prostredí hry a následne vyhodnocovat ich efektivitu. Druhá cast spocíva v návrhu a tvorbe prostredí, v ktorých by sa vybrané prvky otestovali. Cielom tretej casti je vytvorenie referencných botov pre jednotlivé prostredia, ktorí budú slúžit ako základ pre budúci vývoj.
In the present work we design and develop the benchmarks for the computer controlled agents (bots) into the game Unreal Tournament 2004. In the first part of the work, we try to identify the most important aspects of the bots which should be tested. In the second part we design and develop the environments for testing the selected aspects. In the third part we implement the reference solutions (bots) for each of the created environments.