Zobrazit minimální záznam

Public Privacy
dc.contributor.advisorJirák, Jan
dc.creatorKasl Kollmannová, Denisa
dc.date.accessioned2018-10-02T17:16:03Z
dc.date.available2018-10-02T17:16:03Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/36120
dc.description.abstractUNIVERSITA KARLOVA V PRAZE Fakulta sociálních věd Institut komunikačních studií a žurnalistiky Katedra mediálních studií Studijní program: Mediální studia Jméno studenta: PhDr. Denisa Kasl Kollmannová Název disertační práce: VEŘEJNÉ SOUKROMÍ INTERAKCE POLITICKÉHO MARKETINGU A MEDIÁLNÍ KOMUNIKACE NA PŘÍKLADU SOUKROMÉHO ŽIVOTA ČESKÝCH POLITIKŮ (1989-2010) ABSTRAKT Úvod "Soukromý život politiků nikdy nebyl tak viditelný,"1 uvádí ve své studii moderní politické komunikace britský politolog James Stanyer. Nevěry politiků, rodinné spory či skvrna na šatech jsou tématy, která pravidelně plní již téměř všechny formáty zpravodajských i společenských médií. Soukromý život se stal pevnou složkou politické, mediální i veřejné komunikace. Představuje oblast, s níž všechny tři strany komunikačního procesu - tedy média, veřejnost i politici - počítají jako s neopominutelnou a nezanedbatelnou součástí integrity politické osobnosti, jež je posuzována jako zdroj důvěryhodnosti a politické odpovědnosti. Archetyp či ideální model harmonického partnerského vztahu a rodinného zázemí politika je však denně znovu-utvářen ve střetu s (mediální) realitou: zejména v případech, kdy se s tímto konstruktem kolektivního nevědomí, jak by řekl C. G. Jung, rozchází. Konflikt mezi obecně sdílenou (předpokládanou) představou o "spořádaném"...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Public Privacy: Interaction of Political Marketing and Media Communication on the Example of Private Life of Czech Politicians (1989-2010) Abstract This dissertation thesis analyses by using critical discourse analysis two decades (1989- 2010) of changes in media representations of private life of Czech top politicians. These changes took place in two periods, 1996-98 (the first clashes which affected later development) and 2006-10 (institutionalization and professionalization of political PR in presenting the privacy of politicians). It shows on the example of analysis of specific cases and events concerning the private life of politicians the evolution of political marketing and PR in the field of private life of Czech politicians on one hand at the same time as the development in media representations. The thesis analyses the mutual influence of media and PR sphere, especially in the growth of media interest in the privacy of politicians and in the way of informing about specific private events such as divorces, marriages, births etc. The aim of the thesis is to analyse the development and techniques of political PR, which are used to influence the quantity and content of media texts in order to build a certain image of politicians. Keywords political marketing - public relations - media...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectpolical marketingen_US
dc.subjectpublic relationsen_US
dc.subjectmedia reprezentationen_US
dc.subjectprivacyen_US
dc.subjectimageen_US
dc.subjectpolitický marketingcs_CZ
dc.subjectpublic relationscs_CZ
dc.subjectmediální reprezentacecs_CZ
dc.subjectsoukromícs_CZ
dc.subjectimagecs_CZ
dc.titleVeřejné soukromí : interakce politického marketingu a mediální komunikace na příkladu soukromého života českých politiků (1989-2010)cs_CZ
dc.typedizertační prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-11-29
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId97251
dc.title.translatedPublic Privacyen_US
dc.contributor.refereeKraus, Jiří
dc.contributor.refereeDvořáková, Vladimíra
dc.identifier.aleph001388405
thesis.degree.namePh.D.
thesis.degree.leveldoktorskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typedizertační prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csProspěl/acs_CZ
thesis.grade.enPassen_US
uk.abstract.csUNIVERSITA KARLOVA V PRAZE Fakulta sociálních věd Institut komunikačních studií a žurnalistiky Katedra mediálních studií Studijní program: Mediální studia Jméno studenta: PhDr. Denisa Kasl Kollmannová Název disertační práce: VEŘEJNÉ SOUKROMÍ INTERAKCE POLITICKÉHO MARKETINGU A MEDIÁLNÍ KOMUNIKACE NA PŘÍKLADU SOUKROMÉHO ŽIVOTA ČESKÝCH POLITIKŮ (1989-2010) ABSTRAKT Úvod "Soukromý život politiků nikdy nebyl tak viditelný,"1 uvádí ve své studii moderní politické komunikace britský politolog James Stanyer. Nevěry politiků, rodinné spory či skvrna na šatech jsou tématy, která pravidelně plní již téměř všechny formáty zpravodajských i společenských médií. Soukromý život se stal pevnou složkou politické, mediální i veřejné komunikace. Představuje oblast, s níž všechny tři strany komunikačního procesu - tedy média, veřejnost i politici - počítají jako s neopominutelnou a nezanedbatelnou součástí integrity politické osobnosti, jež je posuzována jako zdroj důvěryhodnosti a politické odpovědnosti. Archetyp či ideální model harmonického partnerského vztahu a rodinného zázemí politika je však denně znovu-utvářen ve střetu s (mediální) realitou: zejména v případech, kdy se s tímto konstruktem kolektivního nevědomí, jak by řekl C. G. Jung, rozchází. Konflikt mezi obecně sdílenou (předpokládanou) představou o "spořádaném"...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Public Privacy: Interaction of Political Marketing and Media Communication on the Example of Private Life of Czech Politicians (1989-2010) Abstract This dissertation thesis analyses by using critical discourse analysis two decades (1989- 2010) of changes in media representations of private life of Czech top politicians. These changes took place in two periods, 1996-98 (the first clashes which affected later development) and 2006-10 (institutionalization and professionalization of political PR in presenting the privacy of politicians). It shows on the example of analysis of specific cases and events concerning the private life of politicians the evolution of political marketing and PR in the field of private life of Czech politicians on one hand at the same time as the development in media representations. The thesis analyses the mutual influence of media and PR sphere, especially in the growth of media interest in the privacy of politicians and in the way of informing about specific private events such as divorces, marriages, births etc. The aim of the thesis is to analyse the development and techniques of political PR, which are used to influence the quantity and content of media texts in order to build a certain image of politicians. Keywords political marketing - public relations - media...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeP
dc.identifier.lisID990013884050106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV