Zobrazit minimální záznam

Marketing plan in information and news agency (Marketing plan of Czech Information Agency)
dc.contributor.advisorPálka, Peter
dc.creatorMachovcová, Eva
dc.date.accessioned2020-08-21T22:32:48Z
dc.date.available2020-08-21T22:32:48Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/3403
dc.description.abstractTématem diplomové práce je představení výhod, druhů a procesů marketingového plánování v informační a zpravodajské agentuře působící na českém trhu. Zvláštní důraz je kladen především na představení a konkrétní využití analytických metod používaných v marketingovém plánování. Výsledkem marketingového plánování je marketingový plán společnosti, který je stěžejní částí této diplomové práce. Marketingový plán, který je realizován na příkladu České informační agentury, slouží zejména pro lepší přiblížení a pochopení celé této problematiky. Cílem práce je vysvětlit podstatu, výhody a důležitost marketingového plánování resp. marketingového plánu společnosti, který by měl být nezbytnou součástí každé úspěšné společnosti působící na trhu.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleMarketingové plánování v informační a zpravodajské agentuře (Případová úloha - marketingový plán České informační agentury)cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-02-06
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianshipen_US
dc.description.departmentÚstav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId26841
dc.title.translatedMarketing plan in information and news agency (Marketing plan of Czech Information Agency)en_US
dc.contributor.refereeOčko, Petr
dc.identifier.aleph000394160
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation and Library Studiesen_US
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformation and Library Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianshipen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation and Library Studiesen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation and Library Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTématem diplomové práce je představení výhod, druhů a procesů marketingového plánování v informační a zpravodajské agentuře působící na českém trhu. Zvláštní důraz je kladen především na představení a konkrétní využití analytických metod používaných v marketingovém plánování. Výsledkem marketingového plánování je marketingový plán společnosti, který je stěžejní částí této diplomové práce. Marketingový plán, který je realizován na příkladu České informační agentury, slouží zejména pro lepší přiblížení a pochopení celé této problematiky. Cílem práce je vysvětlit podstatu, výhody a důležitost marketingového plánování resp. marketingového plánu společnosti, který by měl být nezbytnou součástí každé úspěšné společnosti působící na trhu.cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990003941600106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV