Marketingové plánování v informační a zpravodajské agentuře (Případová úloha - marketingový plán České informační agentury)
Marketing plan in information and news agency (Marketing plan of Czech Information Agency)
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/3403Identifikátory
SIS: 26841
Kolekce
- Kvalifikační práce [23201]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Očko, Petr
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Informační studia a knihovnictví
Katedra / ústav / klinika
Ústav informačních studií a knihovnictví
Datum obhajoby
6. 2. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Tématem diplomové práce je představení výhod, druhů a procesů marketingového plánování v informační a zpravodajské agentuře působící na českém trhu. Zvláštní důraz je kladen především na představení a konkrétní využití analytických metod používaných v marketingovém plánování. Výsledkem marketingového plánování je marketingový plán společnosti, který je stěžejní částí této diplomové práce. Marketingový plán, který je realizován na příkladu České informační agentury, slouží zejména pro lepší přiblížení a pochopení celé této problematiky. Cílem práce je vysvětlit podstatu, výhody a důležitost marketingového plánování resp. marketingového plánu společnosti, který by měl být nezbytnou součástí každé úspěšné společnosti působící na trhu.