Možnosti interaktivní tabule ve výuce
Possibilities of interactive whiteboard in education
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/32997Identifikátory
SIS: 98748
Kolekce
- Kvalifikační práce [18094]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Procházka, Josef
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy matematika - technická a informační výchova
Katedra / ústav / klinika
Katedra informačních technologií a technické výchovy
Datum obhajoby
17. 1. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
informační a komunikační technologie, interaktivní tabule, ACTIV Studio, matematika, moderní způsob výukyKlíčová slova (anglicky)
Information and Communication Technologies, interactive whiteboards, ACTIV Studio, Mathematics, advanced method of educationNÁZEV: Možnosti interaktivní tabule ve výuce ABSTRAKT: Diplomová práce je zaměřena na využití didaktické techniky, konkrétně interaktivní tabule, ve výuce matematiky na ZŠ a SŠ. Teoretická část práce je věnována jednotlivými typům tabulí a softwarů různých firem. Seznamuje se základy práce na této tabuli a možnostmi jejího využití při výuce matematiky. Práce také obsahuje zpracované a v praxi odzkoušené výukové hodiny, vytvořené v softwaru ACTIV Studio, pro vybrané téma z učiva matematiky - Množiny. Tento materiál by měl být inspirací pro pedagogy při počáteční práci s interaktivní tabulí. KLÍČOVÁ SLOVA: informační a komunikační technologie, interaktivní tabule, ACTIV Studio, matematika, moderní způsob výuky
TITLE: Possibilities of interactive whiteboard in education ABSTRAKT: The dissertation is focused on the usage of didactic technology especially interactive whiteboards in education of mathematics in elementary and secondary schools. The theoretical part deals with particular types of whiteboards and software of different companies. It introduces the basics and possibilities in use of interactive whiteboard in education of mathematics. The dissertation also contains processed and practice-tested lessons created by ACTIV Studio software for the chosen subject of the mathematics curriculum - Sets. This effort should be a good inspiration for all pedagogues in their initial work with interactive whiteboards. KEY WORDS: Information and Communication Technologies, interactive whiteboards, ACTIV Studio, Mathematics, advanced method of education