Databáze s obchodně-marketingovými informacemi a jejich využití z pohledu marketingového pracovníka
Business and marketing information databases and their usage from marketing manager's point of view
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/32693Identifikátory
SIS: 93647
Katalog UK: 990013663990106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [24991]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Očko, Petr
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Informační studia a knihovnictví
Katedra / ústav / klinika
Ústav informačních studií a knihovnictví
Datum obhajoby
6. 6. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
databáze firem, databáze ekonomických subjektů, firemní databáze, adresáře firem, firemní informace, hospodářské informace, obchodně-marketingové informace, poskytovatelé informací o firmáchKlíčová slova (anglicky)
databases of companies, economic subjects databases, databases of businesses, company directories, company information, economic information, marketing and business information, company information providersDiplomová práce se zabývá databázemi s obchodně-marketingovými informacemi o ekonomických subjektech registrovaných v České republice, které jsou dostupné na českém trhu. Sleduje vznik a vývoj databází obecně, pojednává o databázích ekonomických subjektů a přináší přehled nejvýznamnějších poskytovatelů informací o firmách a jejich informačních produktů. Analyzuje dvě vybrané databáze firem a popisuje na praktickém příkladu jejich využití z pohledu marketingového pracovníka.
The thesis is engaged in business and marketing information databases about economic subjects registered in the Czech Republic which are available on the Czech market. It monitors the rise and development of databases in general, deals with the databases of businesses and provides an overview of the most important providers of information about companies and their information products. Analyzes two selected databases of companies and describes the practical examples of their usage from marketing manager's point of view.
