Zobrazit minimální záznam

Possibilities of the development of secondary schools pupil's self-conception in condideration of artphiletic approach courses
dc.contributor.advisorValenta, Josef
dc.creatorKůrková, Ivana
dc.date.accessioned2017-04-26T18:08:30Z
dc.date.available2017-04-26T18:08:30Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/31870
dc.description.abstractTato diplomová práce pojednává o možnostech vlivu učitele na sebepojetí žáků. První část práce obsahuje vymezení základních pojmů, vysvětlení procesu formování sebepojetí a klade si za cíl poukázat na základní problémy, s nimiž se žáci ve vztahu k sobě potýkají. Cílem druhé části je ukázat konkrétní možnosti, jak může učitel v běžné škole sebepojetí svých žáků pozitivně ovlivňovat (s důrazem na potenciál osobnostní a sociální výchovy a kooperativního vyučování). Třetí část představuje artefiletiku jako možnost, jíž může učitel (či škola) v této snaze využít. Součástí této části je empirické šetření zjišťující jaký pozitivní přínos reflektují účastníci kurzu artefi1etiky ve vztahu ke svému sebepojetí.cs_CZ
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with the possibilities of the teacher's influence on the pupils' self-conception. The first part contains the definition of basic terms, explanation of the process of forming of se1f-conception and sets as its goal to point at the basic problems which the pupils encounter in relation to themselves. The aim of the second part is to show the specific options how the teacher in a common school can positive1y influence the selfconception of his pupils (with the stres s on the potential of personal and social education and cooperative pedagogy). Third part presents artphiletic approach as an option which the teacher (or school) can use in this effort. Part of this section is also an empirical enquiry finding what positive contribution do the participants of the artphiletic course reflect in relation to their self-conception.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleMožnosti rozvoje sebepojetí žáka na 2.stupni ZŠ se zřetelem ke kurzům artefiletikycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-24
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId93798
dc.title.translatedPossibilities of the development of secondary schools pupil's self-conception in condideration of artphiletic approach coursesen_US
dc.contributor.refereeKoťa, Jaroslav
dc.identifier.aleph001402777
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato diplomová práce pojednává o možnostech vlivu učitele na sebepojetí žáků. První část práce obsahuje vymezení základních pojmů, vysvětlení procesu formování sebepojetí a klade si za cíl poukázat na základní problémy, s nimiž se žáci ve vztahu k sobě potýkají. Cílem druhé části je ukázat konkrétní možnosti, jak může učitel v běžné škole sebepojetí svých žáků pozitivně ovlivňovat (s důrazem na potenciál osobnostní a sociální výchovy a kooperativního vyučování). Třetí část představuje artefiletiku jako možnost, jíž může učitel (či škola) v této snaze využít. Součástí této části je empirické šetření zjišťující jaký pozitivní přínos reflektují účastníci kurzu artefi1etiky ve vztahu ke svému sebepojetí.cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis deals with the possibilities of the teacher's influence on the pupils' self-conception. The first part contains the definition of basic terms, explanation of the process of forming of se1f-conception and sets as its goal to point at the basic problems which the pupils encounter in relation to themselves. The aim of the second part is to show the specific options how the teacher in a common school can positive1y influence the selfconception of his pupils (with the stres s on the potential of personal and social education and cooperative pedagogy). Third part presents artphiletic approach as an option which the teacher (or school) can use in this effort. Part of this section is also an empirical enquiry finding what positive contribution do the participants of the artphiletic course reflect in relation to their self-conception.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990014027770106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV