Zobrazit minimální záznam

Internet marketing of digital infoproducts
dc.contributor.advisorOčko, Petr
dc.creatorŠebor, Ondřej
dc.date.accessioned2020-08-25T17:20:46Z
dc.date.available2020-08-25T17:20:46Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/31102
dc.description.abstractThis diploma thesis introduces alternative online marketing of digital infoproducts, it's position in the marketing area and it's advantages. Explains and evaluates principles and techniques of alternative online marketing. Shows advantages of using modern internet technologies in area of internet marketing and introduces with main traffic generation techniques including affiliate marketing. Shows main types of information products, processes of their creation and releasing these products on the market. Meets reader with requirements of important parts of information products. It deals with increasing profitability of information business. This diploma thesis tests 50 digital infoproducts and evaluates them. SWOT analysis holistically evaluates alternative online marketing of digital infoproducts as an industry.en_US
dc.description.abstractTato diplomová práce mapuje vývoj veřejného knihovnictví Jihomoravského kraje po roce 1989 a analyzuje jeho současný stav. Je zde stručně představen Jihomoravský kraj spolu s nastíněním pozitivních i negativních důsledků společenských, politických a ekonomických změn po roce 1989, které jsou nahlíženy v kontextu činnosti veřejných knihoven. Zvláštní pozornost je věnována Moravské zemské knihovně, která plní funkci krajské knihovny, pověřeným knihovnám a dalším významným knihovnám kraje. Vlastní analýza, tedy jádro práce, se zaměřuje na poskytování veřejných knihovnických a informačních služeb z hlediska plnění jednotlivých kategorií standardu VKIS. SWOT analýza nastiňuje perspektivy dalšího vývoje veřejných knihoven Jihomoravského kraje.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleAlternativní online marketing digitálních infoproduktůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-21
dc.description.departmentÚstav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianshipen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId76133
dc.title.translatedInternet marketing of digital infoproductsen_US
dc.contributor.refereeDombrovská, Michaela
dc.identifier.aleph001178804
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation and Library Studiesen_US
thesis.degree.programInformation and Library Studiesen_US
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianshipen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation and Library Studiesen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation and Library Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato diplomová práce mapuje vývoj veřejného knihovnictví Jihomoravského kraje po roce 1989 a analyzuje jeho současný stav. Je zde stručně představen Jihomoravský kraj spolu s nastíněním pozitivních i negativních důsledků společenských, politických a ekonomických změn po roce 1989, které jsou nahlíženy v kontextu činnosti veřejných knihoven. Zvláštní pozornost je věnována Moravské zemské knihovně, která plní funkci krajské knihovny, pověřeným knihovnám a dalším významným knihovnám kraje. Vlastní analýza, tedy jádro práce, se zaměřuje na poskytování veřejných knihovnických a informačních služeb z hlediska plnění jednotlivých kategorií standardu VKIS. SWOT analýza nastiňuje perspektivy dalšího vývoje veřejných knihoven Jihomoravského kraje.cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis introduces alternative online marketing of digital infoproducts, it's position in the marketing area and it's advantages. Explains and evaluates principles and techniques of alternative online marketing. Shows advantages of using modern internet technologies in area of internet marketing and introduces with main traffic generation techniques including affiliate marketing. Shows main types of information products, processes of their creation and releasing these products on the market. Meets reader with requirements of important parts of information products. It deals with increasing profitability of information business. This diploma thesis tests 50 digital infoproducts and evaluates them. SWOT analysis holistically evaluates alternative online marketing of digital infoproducts as an industry.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990011788040106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV