Internetová reklama jako nástroj současného marketingu v informační společnosti
Internet Advertisement as an Instrument of Todays Marketing in Information Society
diploma thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/31050Identifiers
Study Information System: 86408
Collections
- Kvalifikační práce [23975]
Author
Advisor
Referee
Dombrovská, Michaela
Faculty / Institute
Faculty of Arts
Discipline
Information and Library Studies
Department
Institute of Information Studies and Librarianship
Date of defense
17. 5. 2010
Publisher
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaLanguage
Czech
Grade
Excellent
Práce se zabývá internetovým marketingem a poukazuje na vývoj internetové reklamy. Významná část práce je věnována současným trendům marketingu na internetu, zejména kontextovým reklamním systémům. Rozebírány jsou i modely plateb za reklamu. Naznačeno je působení grafické i textové reklamy, důraz je zejména kladen na reklamu bannerovou. Dále pojednává o značných možnostech reklamy na sociální síti Facebook.com, analyzovány jsou vhodná zacílení reklamy s přihlédnutím k nejvyužívanějším aplikacím. Rovněž jsou hodnoceny hlediska tvorby reklamních kampaní.