Internetová reklama jako nástroj současného marketingu v informační společnosti
Internet Advertisement as an Instrument of Todays Marketing in Information Society
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/31050Identifikátory
SIS: 86408
Kolekce
- Kvalifikační práce [23715]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Dombrovská, Michaela
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Informační studia a knihovnictví
Katedra / ústav / klinika
Ústav informačních studií a knihovnictví
Datum obhajoby
17. 5. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Práce se zabývá internetovým marketingem a poukazuje na vývoj internetové reklamy. Významná část práce je věnována současným trendům marketingu na internetu, zejména kontextovým reklamním systémům. Rozebírány jsou i modely plateb za reklamu. Naznačeno je působení grafické i textové reklamy, důraz je zejména kladen na reklamu bannerovou. Dále pojednává o značných možnostech reklamy na sociální síti Facebook.com, analyzovány jsou vhodná zacílení reklamy s přihlédnutím k nejvyužívanějším aplikacím. Rovněž jsou hodnoceny hlediska tvorby reklamních kampaní.