Zobrazit minimální záznam

Evaluation of Minimal Preventive Programs in Elementary Schools with Bearings to Prague 5
dc.contributor.advisorVeselý, Arnošt
dc.creatorFrancová, Magdaléna
dc.date.accessioned2020-08-26T14:06:07Z
dc.date.available2020-08-26T14:06:07Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/30770
dc.description.abstractThe thesis deals with minimal preventive programs in elementary schools in Prague and research of evaluation of these programs. Theoretical background is on evaluation of public policy, the school as an educational institution, risk behavior and primary prevention. The research is qualitative in nature and based on semi-structured interviews, and on the analysis of minimal prevention programs in elementary schools in Prague 5. Work includes design of a single structure of these programs and design of an evaluation tool for external evaluators. Programs from Prague 5 are evaluated on the basis of this evaluation tool. Subsequently the best program is analyzed as an example of good practice in a case study.en_US
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá minimálními preventivními programy na pražských základních školách a výzkumem evaluace těchto programů. Teoretickým zázemím je evaluace ve veřejné politice, škola jako výchovná instituce, rizikové chování a primární prevence. Výzkum je kvalitativního charakteru a vychází z polostrukturovaných rozhovorů a analýzy minimálních preventivních programů základních škol na Praze 5. Práce obsahuje návrh jednotné struktury těchto programů a návrh evaluačního nástroje pro externí hodnotitele, na jehož základě jsou tyto programy zhodnoceny. Nejlepší z nich je následně coby případ dobré praxe podrobně rozebrán v případové studii.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleEvaluace minimálních preventivních programů na základních školách se zaměřením na Prahu 5cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-21
dc.description.departmentDepartment of Public and Social Policyen_US
dc.description.departmentKatedra veřejné a sociální politikycs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId89155
dc.title.translatedEvaluation of Minimal Preventive Programs in Elementary Schools with Bearings to Prague 5en_US
dc.contributor.refereeNekola, Martin
dc.identifier.aleph001281890
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineVeřejná a sociální politikacs_CZ
thesis.degree.disciplinePublic and Social Policyen_US
thesis.degree.programSociologyen_US
thesis.degree.programSociologiecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra veřejné a sociální politikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Public and Social Policyen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csVeřejná a sociální politikacs_CZ
uk.degree-discipline.enPublic and Social Policyen_US
uk.degree-program.csSociologiecs_CZ
uk.degree-program.enSociologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se zabývá minimálními preventivními programy na pražských základních školách a výzkumem evaluace těchto programů. Teoretickým zázemím je evaluace ve veřejné politice, škola jako výchovná instituce, rizikové chování a primární prevence. Výzkum je kvalitativního charakteru a vychází z polostrukturovaných rozhovorů a analýzy minimálních preventivních programů základních škol na Praze 5. Práce obsahuje návrh jednotné struktury těchto programů a návrh evaluačního nástroje pro externí hodnotitele, na jehož základě jsou tyto programy zhodnoceny. Nejlepší z nich je následně coby případ dobré praxe podrobně rozebrán v případové studii.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis deals with minimal preventive programs in elementary schools in Prague and research of evaluation of these programs. Theoretical background is on evaluation of public policy, the school as an educational institution, risk behavior and primary prevention. The research is qualitative in nature and based on semi-structured interviews, and on the analysis of minimal prevention programs in elementary schools in Prague 5. Work includes design of a single structure of these programs and design of an evaluation tool for external evaluators. Programs from Prague 5 are evaluated on the basis of this evaluation tool. Subsequently the best program is analyzed as an example of good practice in a case study.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra veřejné a sociální politikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990012818900106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV