Zobrazit minimální záznam

Introducing the brand Vína z Moravy, vína z Čech in 2006-2008
dc.contributor.advisorKopecký, Ladislav
dc.creatorPospíchal, Tomáš
dc.date.accessioned2017-04-20T22:26:19Z
dc.date.available2017-04-20T22:26:19Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/29073
dc.description.abstractBakalářská práce "Zavádění značky Vína z Moravy, vína z Čech v letech 2006-2008" pojednává o vytváření a zavádění značky Vína z Moravy, vína z Čech a komunikačních aktivitách této značky. Zabývá se fenoménem vinařství a vína v České republice a mapuje ve stručnosti tuzemský trh s vínem a komunikační aktivity, které na něm dosud proběhli. Představuje víno jako produkt, který vykazuje určitá specifika z hlediska marketingové komunikace, a tyto specifika se snaží krátce popsat. Práce dále podrobně analyzuje vytváření značky a její základní vlastnosti. Kromě popisu značky samotné pojednává práce i o jednotlivých komunikačních aktivitách, které byly s touto značkou v letech 2006-2008 v rámci dlouhodobé kampaně spojené. Celkovým zmapováním kampaně značky tak práce zasazuje tuto značku do kontextu marketingové komunikace tržních produktů. V jednotlivých kapitolách popisuje práce také určité neobvyklé charakteristiky, kterými tato značka s ohledem na povahu svých cílů disponuje. Budování značky a její komunikace jsou jak popisovány, tak komentovány v souvislosti s teoretickými základy marketingové komunikace.cs_CZ
dc.description.abstractBachelor thesis "Introducing the brand Vina z Moravy, vina z Cech in 2006-2008" deals with the process of creating and introducing the brand Vina z Moravy, vina z Cech and its communication activities of this brand. It describes the phenomenon of viniculture and wine in the Czech Republic and briefly maps the domestic wine market and communication activities, which had taken place in it so far. It presents the wine as a product with certain specifics in the terms of marketing communication and it tries to shortly describe these specifics. Thesis also analyses thoroughly the creation of the brand and its basic properties. Besides describing the brand itself the thesis also deals with the particular communication activities, which had been related to the brand and had been launched in 2006 - 2008. With the help of overall mapping of the campaign of the brand thesis puts the brand in the context of marketing communication of products. In particular chapters it describes some unusual characteristics, which the brand indicates considering its aims. The building of the brand and its communication are described as well as commented with reference to the theoretical basis of marketing communication.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleZavádění značky Vína z Moravy, vína z Čech v letech 2006-2008cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-14
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId86728
dc.title.translatedIntroducing the brand Vína z Moravy, vína z Čech in 2006-2008en_US
dc.contributor.refereeKöppl, Daniel
dc.identifier.aleph001366315
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Zavádění značky Vína z Moravy, vína z Čech v letech 2006-2008" pojednává o vytváření a zavádění značky Vína z Moravy, vína z Čech a komunikačních aktivitách této značky. Zabývá se fenoménem vinařství a vína v České republice a mapuje ve stručnosti tuzemský trh s vínem a komunikační aktivity, které na něm dosud proběhli. Představuje víno jako produkt, který vykazuje určitá specifika z hlediska marketingové komunikace, a tyto specifika se snaží krátce popsat. Práce dále podrobně analyzuje vytváření značky a její základní vlastnosti. Kromě popisu značky samotné pojednává práce i o jednotlivých komunikačních aktivitách, které byly s touto značkou v letech 2006-2008 v rámci dlouhodobé kampaně spojené. Celkovým zmapováním kampaně značky tak práce zasazuje tuto značku do kontextu marketingové komunikace tržních produktů. V jednotlivých kapitolách popisuje práce také určité neobvyklé charakteristiky, kterými tato značka s ohledem na povahu svých cílů disponuje. Budování značky a její komunikace jsou jak popisovány, tak komentovány v souvislosti s teoretickými základy marketingové komunikace.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor thesis "Introducing the brand Vina z Moravy, vina z Cech in 2006-2008" deals with the process of creating and introducing the brand Vina z Moravy, vina z Cech and its communication activities of this brand. It describes the phenomenon of viniculture and wine in the Czech Republic and briefly maps the domestic wine market and communication activities, which had taken place in it so far. It presents the wine as a product with certain specifics in the terms of marketing communication and it tries to shortly describe these specifics. Thesis also analyses thoroughly the creation of the brand and its basic properties. Besides describing the brand itself the thesis also deals with the particular communication activities, which had been related to the brand and had been launched in 2006 - 2008. With the help of overall mapping of the campaign of the brand thesis puts the brand in the context of marketing communication of products. In particular chapters it describes some unusual characteristics, which the brand indicates considering its aims. The building of the brand and its communication are described as well as commented with reference to the theoretical basis of marketing communication.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990013663150106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV