Zobrazit minimální záznam

The Ministry of Transport campaign "Nemyslíš-Zaplatíš!" in years 2008-2009
dc.contributor.advisorJirků, Vojtěch
dc.creatorGrieslerová, Martina
dc.date.accessioned2017-04-20T22:20:28Z
dc.date.available2017-04-20T22:20:28Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/29052
dc.description.abstractBakalářská práce "Kampaň Ministerstva dopravy "Nemyslíš? - Zaplatíš!" v letech 2008-2009" pojednává o dlouhodobé komunikační kampani Ministerstva dopravy ČR zaměřené proti agresivnímu a nebezpečnému provozu na pozemních komunikacích. Komunikační strategie stojí na třech pilířích, a to alkohol a psychotropní látky za volantem, agresivní a rychlá jízda a používání zádržných systémů. Pro lepší pochopení problematiky nastiňuje dopravní vývoj a dopravní situaci v ČR. Práce se též na začátku zabývá vymezením nekomerčního marketingu, v rámci něj pak sociálního marketingu a popisuje specifika tvorby sociálně marketingového plánu. Následuje případová studie kampaně, která nabízí základní charakteristiku, rozebírá jak její tvorbu, tak samotný průběh, typy jednotlivých výstupů a zvolené komunikační kanály. Dále se věnuje konsekvencím v médiích, k nimž tato, svého druhu jedinečná, kampaň vedla a v závěru hodnotí úspěšnost komunikace a dosažení plánovaných cílů, byť prozatím částečně vzhledem k faktu, že konec této kampaně je naplánován až na konec roku 2010.cs_CZ
dc.description.abstractBachelor's thesis "The Ministry of Transport campaign "Nemyslis?-Zaplatis!" in years 2008-2009" deals with a long-term communication campaign of the Ministry of Transport aimed against aggressive and dangerous road traffic. The communication strategy is based on three main topics, which are alcohol and other psychoactive drugs, aggressive driving and speeding and the use of safety harnesses. To fully understand the topic, it provides a small introduction into the traffic situation and road accidents in the Czech Republic. There are also a few terms, such as social marketing, social campaign or even marketing itself, explained at the beginning. It also describes steps in the social marketing planning process. The actual case study follows, providing both basic campaign characteristics and its background. It also analyzes the communication channels chosen. Furthermore, it deals with the media consequences caused by this unique campaign and finally, at the end, marketing effectiveness is analyzed, though merely temporarily since the end of the campaign is due to the end of 2010.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleKampaň Ministerstva dopravy "Nemyslíš-Zaplatíš!" v letech 2008-2009cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-15
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId86703
dc.title.translatedThe Ministry of Transport campaign "Nemyslíš-Zaplatíš!" in years 2008-2009en_US
dc.contributor.refereeDolanská, Nora
dc.identifier.aleph001368772
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Kampaň Ministerstva dopravy "Nemyslíš? - Zaplatíš!" v letech 2008-2009" pojednává o dlouhodobé komunikační kampani Ministerstva dopravy ČR zaměřené proti agresivnímu a nebezpečnému provozu na pozemních komunikacích. Komunikační strategie stojí na třech pilířích, a to alkohol a psychotropní látky za volantem, agresivní a rychlá jízda a používání zádržných systémů. Pro lepší pochopení problematiky nastiňuje dopravní vývoj a dopravní situaci v ČR. Práce se též na začátku zabývá vymezením nekomerčního marketingu, v rámci něj pak sociálního marketingu a popisuje specifika tvorby sociálně marketingového plánu. Následuje případová studie kampaně, která nabízí základní charakteristiku, rozebírá jak její tvorbu, tak samotný průběh, typy jednotlivých výstupů a zvolené komunikační kanály. Dále se věnuje konsekvencím v médiích, k nimž tato, svého druhu jedinečná, kampaň vedla a v závěru hodnotí úspěšnost komunikace a dosažení plánovaných cílů, byť prozatím částečně vzhledem k faktu, že konec této kampaně je naplánován až na konec roku 2010.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor's thesis "The Ministry of Transport campaign "Nemyslis?-Zaplatis!" in years 2008-2009" deals with a long-term communication campaign of the Ministry of Transport aimed against aggressive and dangerous road traffic. The communication strategy is based on three main topics, which are alcohol and other psychoactive drugs, aggressive driving and speeding and the use of safety harnesses. To fully understand the topic, it provides a small introduction into the traffic situation and road accidents in the Czech Republic. There are also a few terms, such as social marketing, social campaign or even marketing itself, explained at the beginning. It also describes steps in the social marketing planning process. The actual case study follows, providing both basic campaign characteristics and its background. It also analyzes the communication channels chosen. Furthermore, it deals with the media consequences caused by this unique campaign and finally, at the end, marketing effectiveness is analyzed, though merely temporarily since the end of the campaign is due to the end of 2010.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990013687720106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV