Permanentní kampaň jako nástroj politického marketingu v České republice, komparativní analýza stran ČSSD a ODS v letech 2006-2009
Permanent campaign as an instrument of political marketing in the Czech republic, comparative analysis ČSSD and ODS in 2006-2009
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/27435Identifikátory
SIS: 76688
Kolekce
- Kvalifikační práce [23970]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Polášek, Martin
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Politologie
Katedra / ústav / klinika
Ústav politologie
Datum obhajoby
16. 9. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Permanentní kampaň představuje novinku ve způsobu vedení politických kampaní. V Americe se objevují první podoby této kampaně již na konci 60. let, do Evropy a do České republiky se však tento nástroj politického marketingu dostává až v poměrně nedávné době. Cílem práce je definovat permanentní kampaň, zařadit ji v rámci politického marketingu a popsat její hlavní atributy a podoby. V druhé části práce se pak autorka zaměří na sledování marketingových aktivit českých stran ČSSD a ODS a na podobu permanentní kampaně v České republice.
Permanent campaign represents a new way of organising political campaigns. Even though the first appearances of permanent campaign occurred in USA at the end of 60's, the first occurrences in Europe and particularly in the Czech republic were discovered not long-ago. The aim of this paper is to define the permanent campaign, classify it within the field of political marketing and describe its main attributes and appearances. The second part of the essay focuses on marketing activities of Czech political parties, precisely ČSSD and ODS. On the example of this parties, the author shows the forms of permanent campaign in the Czech republic.