Zobrazit minimální záznam

Corporate identity - theory and realization of social auditing
dc.contributor.advisorMužík, Jaroslav
dc.creatorPavlíková, Hana Anna
dc.date.accessioned2017-04-20T09:37:34Z
dc.date.available2017-04-20T09:37:34Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/25827
dc.description.abstractTato diplomová práce se pokouší zmapovat oblast firemní kultury. Pokouší se definovat firemní kulturu a přináší její typologii. Uvádí charakteristiku učící se organizace, v dnešní době jedné z nejdiskutovanější typologie firemní kultury. Zároveň se také ve druhé části věnuje teorii a praxi sociálního auditu, který byl realizován ve Střední odborné škole a Středním odborném učilišti v Kralupech na Vltavou. V souvislosti s tímto auditem se tato práce věnuje firemní kultuře školy a její autoevaluaci jako jednomu z možných nástrojů zjišťování úrovně firemní kultury školy.cs_CZ
dc.description.abstractThis diploma thesis tries to map the area of trade culture. It tries to define the trade culture and brings its typology. It features the characteristic of learning organization, which is one of the most discussed typologies of the trade culture. In addition, the second part is focused on theory and practice of the social audit that was realized at the Střední odborná škola a Střední odborné učiliště in Kralupy nad Vltavou. In connection with this audit, this work is focused on the trade culture of school and its autoevaluation as one of the possible means of determination of the level of trade culture of schools.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleFiremní kultura - teorie a praxe sociálního auditucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-15
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId75686
dc.title.translatedCorporate identity - theory and realization of social auditingen_US
dc.contributor.refereeŠtěpánek, Zdeněk
dc.identifier.aleph001134162
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se pokouší zmapovat oblast firemní kultury. Pokouší se definovat firemní kulturu a přináší její typologii. Uvádí charakteristiku učící se organizace, v dnešní době jedné z nejdiskutovanější typologie firemní kultury. Zároveň se také ve druhé části věnuje teorii a praxi sociálního auditu, který byl realizován ve Střední odborné škole a Středním odborném učilišti v Kralupech na Vltavou. V souvislosti s tímto auditem se tato práce věnuje firemní kultuře školy a její autoevaluaci jako jednomu z možných nástrojů zjišťování úrovně firemní kultury školy.cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis tries to map the area of trade culture. It tries to define the trade culture and brings its typology. It features the characteristic of learning organization, which is one of the most discussed typologies of the trade culture. In addition, the second part is focused on theory and practice of the social audit that was realized at the Střední odborná škola a Střední odborné učiliště in Kralupy nad Vltavou. In connection with this audit, this work is focused on the trade culture of school and its autoevaluation as one of the possible means of determination of the level of trade culture of schools.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.identifier.lisID990011341620106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV