Zobrazit minimální záznam

Plan of marketing strategy of company Aquapalace Praha in the year 2009
dc.contributor.advisorNavrátilová, Miroslava
dc.creatorFrydrychová, Barbora
dc.date.accessioned2017-04-19T18:12:12Z
dc.date.available2017-04-19T18:12:12Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22872
dc.description.abstract1 Název: Marketingová strategie společnosti Aquapalace Praha v roce 2009 Cíle práce: Analyzovat současnou marketingovou koncepci marketingové strategii, analyzovat již proběhlé kampaně a akce a na základě výsledků analýz a pozorování navrhnout změny ve stávající marketingové strategii. Metoda: Analýza bude provedena pomocí popisné analýzy, analýzy STEP a SWOT, pozorování a dotazníkové šetření. Výsledky: Vytvoření komplexního pohledu na současnou situaci společnosti Aquapalace Praha v oblasti marketingu, zvláště marketingových kampaní a akcí. Vyhodnocení marketingových kampaní a akcí na základě pozorování a získaných výsledků a navrhnutí změn ve stávající marketingové strategie. Klíčová slova: Popisná analýza, analýza STEP, analýza SWOT, pozorování, marketingová strategie, marketingová kampaň, akce (event), PR, Aquapalace Praha, aquaparkcs_CZ
dc.description.abstract2 Title: Plan of marketing strategy of company Aquapalace Praha in the year 2009 Work goals: To analyze the actual marketing concept of marketing strategy, to analyze campaings and events already done and on the basis of results of the analysis and observation to propose changes of the actual marketing strategy. Methods: Description analysis, STEP analysis, SWOT analysis and observation. Results: Create komplex view of the actual situation of marketing campaings and events of the company Aquapalace Praha. On the basis of observations to create marketing campaings and events evaluations and propose the changes of the actual marketing strategy. Key words: Description analysis, STEP analysis, SWOT analysis, observation, marketing strategy, marketing campaign, events, PR, Aquapalace Praha, aquaparken_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleMarketingová strategie společnosti Aqupalace Praha 2009cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-21
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId75974
dc.title.translatedPlan of marketing strategy of company Aquapalace Praha in the year 2009en_US
dc.contributor.refereeJanák, Vladimír
dc.identifier.aleph001198996
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.cs1 Název: Marketingová strategie společnosti Aquapalace Praha v roce 2009 Cíle práce: Analyzovat současnou marketingovou koncepci marketingové strategii, analyzovat již proběhlé kampaně a akce a na základě výsledků analýz a pozorování navrhnout změny ve stávající marketingové strategii. Metoda: Analýza bude provedena pomocí popisné analýzy, analýzy STEP a SWOT, pozorování a dotazníkové šetření. Výsledky: Vytvoření komplexního pohledu na současnou situaci společnosti Aquapalace Praha v oblasti marketingu, zvláště marketingových kampaní a akcí. Vyhodnocení marketingových kampaní a akcí na základě pozorování a získaných výsledků a navrhnutí změn ve stávající marketingové strategie. Klíčová slova: Popisná analýza, analýza STEP, analýza SWOT, pozorování, marketingová strategie, marketingová kampaň, akce (event), PR, Aquapalace Praha, aquaparkcs_CZ
uk.abstract.en2 Title: Plan of marketing strategy of company Aquapalace Praha in the year 2009 Work goals: To analyze the actual marketing concept of marketing strategy, to analyze campaings and events already done and on the basis of results of the analysis and observation to propose changes of the actual marketing strategy. Methods: Description analysis, STEP analysis, SWOT analysis and observation. Results: Create komplex view of the actual situation of marketing campaings and events of the company Aquapalace Praha. On the basis of observations to create marketing campaings and events evaluations and propose the changes of the actual marketing strategy. Key words: Description analysis, STEP analysis, SWOT analysis, observation, marketing strategy, marketing campaign, events, PR, Aquapalace Praha, aquaparken_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990011989960106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV