Marketingová strategie společnosti Aqupalace Praha 2009
Plan of marketing strategy of company Aquapalace Praha in the year 2009
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/22872Identifiers
Study Information System: 75974
Collections
- Kvalifikační práce [8840]
Author
Advisor
Referee
Janák, Vladimír
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
21. 9. 2009
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Very good
1 Název: Marketingová strategie společnosti Aquapalace Praha v roce 2009 Cíle práce: Analyzovat současnou marketingovou koncepci marketingové strategii, analyzovat již proběhlé kampaně a akce a na základě výsledků analýz a pozorování navrhnout změny ve stávající marketingové strategii. Metoda: Analýza bude provedena pomocí popisné analýzy, analýzy STEP a SWOT, pozorování a dotazníkové šetření. Výsledky: Vytvoření komplexního pohledu na současnou situaci společnosti Aquapalace Praha v oblasti marketingu, zvláště marketingových kampaní a akcí. Vyhodnocení marketingových kampaní a akcí na základě pozorování a získaných výsledků a navrhnutí změn ve stávající marketingové strategie. Klíčová slova: Popisná analýza, analýza STEP, analýza SWOT, pozorování, marketingová strategie, marketingová kampaň, akce (event), PR, Aquapalace Praha, aquapark
2 Title: Plan of marketing strategy of company Aquapalace Praha in the year 2009 Work goals: To analyze the actual marketing concept of marketing strategy, to analyze campaings and events already done and on the basis of results of the analysis and observation to propose changes of the actual marketing strategy. Methods: Description analysis, STEP analysis, SWOT analysis and observation. Results: Create komplex view of the actual situation of marketing campaings and events of the company Aquapalace Praha. On the basis of observations to create marketing campaings and events evaluations and propose the changes of the actual marketing strategy. Key words: Description analysis, STEP analysis, SWOT analysis, observation, marketing strategy, marketing campaign, events, PR, Aquapalace Praha, aquapark