Marketingová strategie společnosti Aqupalace Praha 2009
Plan of marketing strategy of company Aquapalace Praha in the year 2009
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/22872Identifikátory
SIS: 75974
Kolekce
- Kvalifikační práce [8840]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Janák, Vladimír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
21. 9. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
1 Název: Marketingová strategie společnosti Aquapalace Praha v roce 2009 Cíle práce: Analyzovat současnou marketingovou koncepci marketingové strategii, analyzovat již proběhlé kampaně a akce a na základě výsledků analýz a pozorování navrhnout změny ve stávající marketingové strategii. Metoda: Analýza bude provedena pomocí popisné analýzy, analýzy STEP a SWOT, pozorování a dotazníkové šetření. Výsledky: Vytvoření komplexního pohledu na současnou situaci společnosti Aquapalace Praha v oblasti marketingu, zvláště marketingových kampaní a akcí. Vyhodnocení marketingových kampaní a akcí na základě pozorování a získaných výsledků a navrhnutí změn ve stávající marketingové strategie. Klíčová slova: Popisná analýza, analýza STEP, analýza SWOT, pozorování, marketingová strategie, marketingová kampaň, akce (event), PR, Aquapalace Praha, aquapark
2 Title: Plan of marketing strategy of company Aquapalace Praha in the year 2009 Work goals: To analyze the actual marketing concept of marketing strategy, to analyze campaings and events already done and on the basis of results of the analysis and observation to propose changes of the actual marketing strategy. Methods: Description analysis, STEP analysis, SWOT analysis and observation. Results: Create komplex view of the actual situation of marketing campaings and events of the company Aquapalace Praha. On the basis of observations to create marketing campaings and events evaluations and propose the changes of the actual marketing strategy. Key words: Description analysis, STEP analysis, SWOT analysis, observation, marketing strategy, marketing campaign, events, PR, Aquapalace Praha, aquapark