Možnosti reedukace dyskalkulie u žáků školního věku
Possibilities of reeducation dyskalkulia in school - age
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/22775Identifikátory
SIS: 74000
Katalog UK: 990011779720106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [20518]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Nováková, Helena
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství na speciálních školách
Katedra / ústav / klinika
Katedra speciální pedagogiky
Datum obhajoby
2. 6. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Předkládaná diplomová práce je věnována možnostem reedukace specifických poruch počítání ve školním věku. První kapitola se věnuje obecně problematice dyskalkulie. Další kapitoly se zaměřují na diagnostiku a následně na reedukaci dyskalkulie. Následující kapitola je zaměřená na pomůcky, které lze při reedukaci žáků s dyskalkulií použít. Pomůcky, které jsou zde prezentovány, jsem některé sama vytvořila a samozřejmě nechybí popis jejich využití. Závěr práce je věnován případovým studiím, které přibližují problematiku jedinců s vývojovou dyskalkulií.
The present thesis is devoted to the possibilities for reeducation of specific disorders in school-age computing. The first chapter deals with general issues of dyscalculia. Other chapters focus on the diagnosis and then to reeducation dyscalculia. The following charter is devoted to tools that can be in the reeducation of pupils with dyscalculia use. Tools that are presented here, I am certain it has created and, of course, not a description of their use. Conclusion of work is devoted to case studies that individuals approaching the issue with developmental dyscalculia.
