Show simple item record

Possibilities of reeducation dyskalkulia in school - age
dc.contributor.advisorStrnadová, Iva
dc.creatorMusilová, Jana
dc.date.accessioned2017-04-19T17:39:06Z
dc.date.available2017-04-19T17:39:06Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22775
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce je věnována možnostem reedukace specifických poruch počítání ve školním věku. První kapitola se věnuje obecně problematice dyskalkulie. Další kapitoly se zaměřují na diagnostiku a následně na reedukaci dyskalkulie. Následující kapitola je zaměřená na pomůcky, které lze při reedukaci žáků s dyskalkulií použít. Pomůcky, které jsou zde prezentovány, jsem některé sama vytvořila a samozřejmě nechybí popis jejich využití. Závěr práce je věnován případovým studiím, které přibližují problematiku jedinců s vývojovou dyskalkulií.cs_CZ
dc.description.abstractThe present thesis is devoted to the possibilities for reeducation of specific disorders in school-age computing. The first chapter deals with general issues of dyscalculia. Other chapters focus on the diagnosis and then to reeducation dyscalculia. The following charter is devoted to tools that can be in the reeducation of pupils with dyscalculia use. Tools that are presented here, I am certain it has created and, of course, not a description of their use. Conclusion of work is devoted to case studies that individuals approaching the issue with developmental dyscalculia.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleMožnosti reedukace dyskalkulie u žáků školního věkucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-06-02
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId74000
dc.title.translatedPossibilities of reeducation dyskalkulia in school - ageen_US
dc.contributor.refereeNováková, Helena
dc.identifier.aleph001177972
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství na speciálních školáchcs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Special Schoolsen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství na speciálních školáchcs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Special Schoolsen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPředkládaná diplomová práce je věnována možnostem reedukace specifických poruch počítání ve školním věku. První kapitola se věnuje obecně problematice dyskalkulie. Další kapitoly se zaměřují na diagnostiku a následně na reedukaci dyskalkulie. Následující kapitola je zaměřená na pomůcky, které lze při reedukaci žáků s dyskalkulií použít. Pomůcky, které jsou zde prezentovány, jsem některé sama vytvořila a samozřejmě nechybí popis jejich využití. Závěr práce je věnován případovým studiím, které přibližují problematiku jedinců s vývojovou dyskalkulií.cs_CZ
uk.abstract.enThe present thesis is devoted to the possibilities for reeducation of specific disorders in school-age computing. The first chapter deals with general issues of dyscalculia. Other chapters focus on the diagnosis and then to reeducation dyscalculia. The following charter is devoted to tools that can be in the reeducation of pupils with dyscalculia use. Tools that are presented here, I am certain it has created and, of course, not a description of their use. Conclusion of work is devoted to case studies that individuals approaching the issue with developmental dyscalculia.en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV