Zobrazit minimální záznam

Customers'preference in chooising of an accomodation
dc.contributor.advisorNavrátilová, Miroslava
dc.creatorJeřábek, Petr
dc.date.accessioned2017-04-19T14:46:36Z
dc.date.available2017-04-19T14:46:36Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22221
dc.description.abstractAbstrakt Název: Spotřebitelské preference při výběru ubytovacích zařízení Cíl práce: Zjistit pomocí dotazníkového šetření spotřebitelské preference potenciálních zákazníků při výběru ubytovacích zařízení a navrhnout doporučení pro podnikatelské subjekty v uvedené oblasti. Metoda: Popisná analýza, pozorování, dotazníkové šetření Výsledky: Výsledky naznačují preference potenciálních tuzemských klientů ubytovacích zařízení a povedou k návrhům doporučení pro podnikatelské subjekty v oblasti ubytovacích služeb cestovního ruchu. Klíčová slova: cestovní ruch, hotel, marketing, služby, reklama, ubytovánícs_CZ
dc.description.abstractAbstract: Title: Customers' preference in choosing of an accommodation Point of thesis: To reach by the help of questionnaire investigation customer's preferences of potential clients while choosing of an accommodation. Propose suggestions for entrepreneurial subjects in presented sphere of business. Method: Descriptive analysis, observation, questionnaire investigation Results: Records indicate preferences of potential domestic clients of accommodation facilities. Records will lead to suggestions for entrepreneurial subjects in sphere of accommodating services and travelling. Key words: Travelling, hotel, marketing, services, advertisement, accommodationen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleSpotřebitelské preference při výběru ubytovacích zařízenícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-05-04
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId84950
dc.title.translatedCustomers'preference in chooising of an accomodationen_US
dc.contributor.refereeŠánová, Petra
dc.identifier.aleph001382023
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csAbstrakt Název: Spotřebitelské preference při výběru ubytovacích zařízení Cíl práce: Zjistit pomocí dotazníkového šetření spotřebitelské preference potenciálních zákazníků při výběru ubytovacích zařízení a navrhnout doporučení pro podnikatelské subjekty v uvedené oblasti. Metoda: Popisná analýza, pozorování, dotazníkové šetření Výsledky: Výsledky naznačují preference potenciálních tuzemských klientů ubytovacích zařízení a povedou k návrhům doporučení pro podnikatelské subjekty v oblasti ubytovacích služeb cestovního ruchu. Klíčová slova: cestovní ruch, hotel, marketing, služby, reklama, ubytovánícs_CZ
uk.abstract.enAbstract: Title: Customers' preference in choosing of an accommodation Point of thesis: To reach by the help of questionnaire investigation customer's preferences of potential clients while choosing of an accommodation. Propose suggestions for entrepreneurial subjects in presented sphere of business. Method: Descriptive analysis, observation, questionnaire investigation Results: Records indicate preferences of potential domestic clients of accommodation facilities. Records will lead to suggestions for entrepreneurial subjects in sphere of accommodating services and travelling. Key words: Travelling, hotel, marketing, services, advertisement, accommodationen_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990013820230106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV