Show simple item record

Creativ drama as a method of helping children with specific learning needs
dc.contributor.advisorTomková, Anna
dc.creatorŽáková, Andrea
dc.date.accessioned2017-04-18T12:31:06Z
dc.date.available2017-04-18T12:31:06Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/21055
dc.description.abstractDiplomová práce má teoreticko výzkumný charakter. Zabývá se dramatickou výchovou jako jednou z možných cest k reedukaci specifických poruch učení a chování u žáků na 1. stupni základních škol. Poukazuje na vhodnost dramatických metod a technik při integraci žáků se specifickými poruchami učení a chování do běžné třídy a na možné způsoby práce s dramatickými metodami a technikami při reedukaci poruch u těchto žáků. V praktické části ověřuji teoretické poznatky v praxi v rámci akčního výzkumu realizovaného na základní škole ve dvou formách. První formou je dramatický kroužek pouze se žáky se specifickými poruchami učení a chování a druhou formou je integrace těchto žáků do běžné třídy pomocí metod dramatické výchovy.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis consists of a theorecial and an empirical section. The theoretical section introduces creativ drama as one of the practicable methods for the reeducation of specific learning and behavioral disabilities in young learners (school children between the ages of 6 and 11). It refers to the suitability of creativ methods and techniques in the integration of children with specific learning and behavioral disabilities to normal classrooms, and to creativ methods and techniques practicable in the reeducation of learning disabled children. The empirical section verifies introduced theoretical findings in a research conducted at an elementary school. The research compares a scenic club designed for children with specific learning and behavioral disabilites with the integration of these children to a normal classroom via creativ drama methods.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleDramatická výchova pomáhající žákům se specifickými vzdělávacími potřebamics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-05-19
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId70684
dc.title.translatedCreativ drama as a method of helping children with specific learning needsen_US
dc.contributor.refereeMarušák, Radek
dc.identifier.aleph001136776
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce má teoreticko výzkumný charakter. Zabývá se dramatickou výchovou jako jednou z možných cest k reedukaci specifických poruch učení a chování u žáků na 1. stupni základních škol. Poukazuje na vhodnost dramatických metod a technik při integraci žáků se specifickými poruchami učení a chování do běžné třídy a na možné způsoby práce s dramatickými metodami a technikami při reedukaci poruch u těchto žáků. V praktické části ověřuji teoretické poznatky v praxi v rámci akčního výzkumu realizovaného na základní škole ve dvou formách. První formou je dramatický kroužek pouze se žáky se specifickými poruchami učení a chování a druhou formou je integrace těchto žáků do běžné třídy pomocí metod dramatické výchovy.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis consists of a theorecial and an empirical section. The theoretical section introduces creativ drama as one of the practicable methods for the reeducation of specific learning and behavioral disabilities in young learners (school children between the ages of 6 and 11). It refers to the suitability of creativ methods and techniques in the integration of children with specific learning and behavioral disabilities to normal classrooms, and to creativ methods and techniques practicable in the reeducation of learning disabled children. The empirical section verifies introduced theoretical findings in a research conducted at an elementary school. The research compares a scenic club designed for children with specific learning and behavioral disabilites with the integration of these children to a normal classroom via creativ drama methods.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV