Spolupráce rodiny a školy se zaměřením na waldorfskou pedagogiku
Family and school cooperation of the Waldorf education
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/20639Identifikátory
SIS: 70277
Katalog UK: 990012182480106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [20518]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Mojžíšová, Jarmila
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Vychovatelství
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
20. 5. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Bakalářská práce je zaměřena na spolupráci rodiny a školy. Obsahem bakalářské práce je charakteristika waldorfské pedagogiky a její některé zvláštnosti. Teoretická část pojednává o zakladateli waldorfské pedagogiky Rudolfu Steinerovi, přibližuje historii vzniku této pedagogiky a charakterizuje její základní rysy. Praktická část je založena na popisu forem spolupráce, na malém vzorku mapuje úroveň spolupráce rodičů běžných základních škol a rodičů škol waldorfských.
The bachelor essay is focused on family and school cooperation. The topic of the work is the characterisation of the Waldorf education and some of its specifics. The theoretical part is about the founder of Waldorf pedagogy Rudolf Steiner, it describes a history of the formation of this type of education and it defines its main features. The practical part is based on a description of forms of the cooperation and it analyzes a level of the cooperation between parents and regular grade schools in comparison to Waldorf schools.
