Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Využití počítačů a digitálních měřicích čidel v praktické výuce přírodovědných předmětů
Use of computers and digital sensors in practical education of science
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mourek, Jan
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 09. 09. 2015
Fakulta / součást: Přírodovědecká fakulta / Faculty of Science
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je shrnout problematiku využití ICT v rámci praktické výuky přírodních věd na základním a středním stupni vzdělávání s důrazem na SBL a MBL. Poznatky jsem čerpala z původních vědeckých článků a ...
The aim of this study is to sum up using ICT in teaching Science in primary and secondary education, emphasizing especially SBL and MBL. Data for this study were obtained from scientific articles and research, focusing on ...
The aim of this study is to sum up using ICT in teaching Science in primary and secondary education, emphasizing especially SBL and MBL. Data for this study were obtained from scientific articles and research, focusing on ...
Pitvy jako výuková metoda v biologii na středních školách - postoje žáků a učitelů
Dissections used as a teaching method in biological education on secondary schools - attitudes of pupils and teachers
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mourek, Jan
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 10. 06. 2016
Fakulta / součást: Přírodovědecká fakulta / Faculty of Science
Abstrakt: Diplomová práce zkoumá postoje žáků a učitelů gymnázií k zařazování pitevních cvičení do výuky. Součástí výzkumu je dotazníkového šetření, díky němuž jsou zkoumány názory na pitvy živočichů z hlediska konkrétního zájmu o ...
This diploma thesis investigates attitudes of students and teachers of secondary schools (gymnasia) towards the use of dissections into educational process. Questionnaire survey is a part of the research, by which opinions ...
This diploma thesis investigates attitudes of students and teachers of secondary schools (gymnasia) towards the use of dissections into educational process. Questionnaire survey is a part of the research, by which opinions ...
Analýza výuky biologie na SŠ s přihlédnutím k podílu praktické výuky.
Evaluation of High School practical courses
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Drda Morávková, Alena
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 09. 2014
Fakulta / součást: Přírodovědecká fakulta / Faculty of Science
Abstrakt: Přírodovědné předměty, tedy biologie, chemie a fyzika, tvoří výrazně reálné vyučovací předměty, které je nezbytné opřít zejména o pokusy a pozorování. Jinými slovy praktická výuka je charakteristickým rysem všech přírodovědných ...
Science courses, as biology, chemistry and physics, constitute significant real subjects it is necessary to rely mainly on experiments and observations. In other words, the practical training is the hallmark of science. ...
Science courses, as biology, chemistry and physics, constitute significant real subjects it is necessary to rely mainly on experiments and observations. In other words, the practical training is the hallmark of science. ...