Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 53
Proměny profilu profesní identity školního psychologa za posledních deset let
Changes in profile of professional identity of school psychologists in the last ten years
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štech, Stanislav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 10. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with the professional identity of school psychologists. The aim of this thesis is researching of changing the profile of professional identity in last ten years and observing the other variables ...
Diplomová práce se věnuje tématu profesní identity školních psychologů. Cílem práce je zkoumání proměny profilu profesní identity za posledních deset let a sledování dalších proměnných, které profesní identitu školních ...
Diplomová práce se věnuje tématu profesní identity školních psychologů. Cílem práce je zkoumání proměny profilu profesní identity za posledních deset let a sledování dalších proměnných, které profesní identitu školních ...
Sebepoškozování u dětí
Self-harm in children
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Vedoucí práce: Procházková, Jana
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 05. 09. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Title: Self-harm in children Abstract This thesis deals with the topic of self-injury of adolescents. Its goal is to analyze the adolescents' view of self-injury, how the youth themselves define self-injury and what they ...
Název: Sebepoškozování u dětí Abstrakt: Předkládaná práce se věnuje problematice sebepoškozování a jejím cílem je analyzovat pojetí sebepoškozování u dětí staršího školního věku, jak definují sebepoškozování a co dle jejich ...
Název: Sebepoškozování u dětí Abstrakt: Předkládaná práce se věnuje problematice sebepoškozování a jejím cílem je analyzovat pojetí sebepoškozování u dětí staršího školního věku, jak definují sebepoškozování a co dle jejich ...
Tiché čtení s porozuměním u žáků 5. ročníků
Silent reading comprehension among pupils at the fifth grade of basic schools
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 03. 04. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce se zabývá zmapováním modu tichého čtení s porozuměním u žáků pátých ročníků. Práce je tradičně rozdělena na dvě části - na část teoretickou a empirickou. V teoretické části se práce zabývá teorií ...
My thesis is about mapping of silent reading mode with understanding among students at five grade of basic school. The thesis is divided into two parts - the theoretical part and empiric part. In the theoretical part the ...
My thesis is about mapping of silent reading mode with understanding among students at five grade of basic school. The thesis is divided into two parts - the theoretical part and empiric part. In the theoretical part the ...
Kognitivní zpracovávání u dítěte s autismem
Cognitive Processing of a child with Autism
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 05. 02. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of this work is to describe cognitive processing of a child with autistic spectrum disorder, to pause on its mechanisms and causes. The first part of the work presents a theoretical background for following ...
Práce si klade za cíl popsat kognitivní zpracovávání dítěte s poruchou autistického spektra a zamyslet se nad jeho mechanismy a příčinami. První část práce představuje teoretické zázemí pro následnou interpretaci dat ...
Práce si klade za cíl popsat kognitivní zpracovávání dítěte s poruchou autistického spektra a zamyslet se nad jeho mechanismy a příčinami. První část práce představuje teoretické zázemí pro následnou interpretaci dat ...
Žákovské atribuční tendence a instrumentalita učení
Pupils attributional tendencies and learning instrumentality
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 10. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Žákovské atribuční tendence a instrumentalita učení AUTOR: Mgr. Barbora Saitlová KATEDRA: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze ŠKOLITEL: Doc. PhDr. Isabella Pavelková, CSc. ABSTRAKT: V disertační práci se ...
TITLE: Pupils attributional tendencies and learning instrumentality AUTHOR: Mgr. Barbora Saitlová DEPARTMENT: Charles University in Prague - Faculty of Education SUPERVISOR: Doc. PhDr. Isabella Pavelková, CSc. ABSTRACT: ...
TITLE: Pupils attributional tendencies and learning instrumentality AUTHOR: Mgr. Barbora Saitlová DEPARTMENT: Charles University in Prague - Faculty of Education SUPERVISOR: Doc. PhDr. Isabella Pavelková, CSc. ABSTRACT: ...
Periodizace psychického vývoje do dospělosti s důrazem na psychoanalýzu
A Periodization of Psychological Development to Adulthood with an Emphasis on Psychoanalysis
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Vedoucí práce: Kučera, Miloš
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 06. 09. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Author's name: Kateřina Nogolová (roz. Brožová) Institution: Charles University in Prague Psychology dept. Myslíkova 7, 110 00 Praha 1 Major: Psychology and Special education Program: Psychology Title: PERIODIZATION OF ...
Titul a jméno autora: Kateřina Nogolová (roz. Brožová) Instituce: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta Katedra Psychologie Myslíkova 7, 110 00 Praha 1 Obor: Psychologie a speciální pedagogika Program: Psychologie ...
Titul a jméno autora: Kateřina Nogolová (roz. Brožová) Instituce: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta Katedra Psychologie Myslíkova 7, 110 00 Praha 1 Obor: Psychologie a speciální pedagogika Program: Psychologie ...
Sebepoznání ve výtvarné expresi
Self-knowledge in art expression
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 04. 02. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato kvalitativní rigorózní práce se zabývá sebepoznáním ve výtvarné expresi. Práce zkoumá, jakým způsobem tvůrce rozumí svému výtvarnému dílu, jak se toto porozumění děje v dialogu nad dílem a jaký vliv má explikovaný ...
This qualitative thesis deals with self-knowledge in art expression. The work examines how the creator understands to his or her art product, what happens in the dialogue over the product and how this understanding impacts ...
This qualitative thesis deals with self-knowledge in art expression. The work examines how the creator understands to his or her art product, what happens in the dialogue over the product and how this understanding impacts ...
Využití metod koučování v práci školního psychologa a školním prostředí
Improvement of coaching methods in school psychologist practises and school environment
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Valentová, Lidmila
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 02. 02. 2010
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce se zabývá možnostmi využití metod koučování v práci školního psychologa a školním prostředí. Teoretická část mapuje trendy v oblasti koučování a různé přístupy ke koučování. Praktická část se zabývá specifickou ...
The thesis is dealing with potential of improvement of coaching metohods in school psychologist practises and school environment. Theoretical part of the thesis is focused on coaching trends and maping diferent accesses ...
The thesis is dealing with potential of improvement of coaching metohods in school psychologist practises and school environment. Theoretical part of the thesis is focused on coaching trends and maping diferent accesses ...
Srovnání individuálních výkonů v inteligenčních testech WAIS - III a Raven
Comparison of Individual Performance in Intelligence Tests WAIS III and RPM (Raven's Progressive Matrices)
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Soukupová, Tereza
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 02. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis deals with replacement of performative scale of Wechsler Adult Intelligence Scale (3rd revision) through Raven's Standard Progressive Matrices and Advanced Progressive Matrices. In the theoretical part introduces ...
Rigorózní práce se zabývá otázkou nahrazení performa ní škály Wechslerova inteligen ního testu pro dosp lé (3. revize) prost ednictvím Ravenových standardních progresivních matic nebo Progresivních matic pro pokro ilé. V ...
Rigorózní práce se zabývá otázkou nahrazení performa ní škály Wechslerova inteligen ního testu pro dosp lé (3. revize) prost ednictvím Ravenových standardních progresivních matic nebo Progresivních matic pro pokro ilé. V ...
Implementace doplňujícího vzdělávacího oboru Etická výchova v České republice
The Implementation of Ethic Education as a Supplementary Educational Subject in the Czech Republic
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 25. 04. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: V rámci této práce jsme zjišťovali, jak ovlivňuje etická výchova chování žáků a sociální klima třídy. Ke zjišťování výsledků jsme použili smíšenou kvantitativně-kvalitativní metodologii. V kvantitativní části jsme realizovali ...
In this work we have been researching how Ethic Education influences the pupils behaviour and the social climate in the classroom. For this research we have used a mixed quantitative and a qualitative methodology. In the ...
In this work we have been researching how Ethic Education influences the pupils behaviour and the social climate in the classroom. For this research we have used a mixed quantitative and a qualitative methodology. In the ...