JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
In 32 minutes: Vážení uživatelé Digitálního repozitáře UK, z důvodu pravidelné údržby bude repozitář cca od 13:15 do 13:30 dočasně nedostupný. Uložte si prosím včas svoji práci a odhlaste s repozitáře. Děkujeme za pochopení. || Dear CU Digital Repository users, the repository will be temporarily unavailable due to the regular maintenance from approximately 13:15 PM to 13:30 PM. Please save your work in time and log out of the repository.
Využití metod koučování v práci školního psychologa a školním prostředí
Improvement of coaching methods in school psychologist practises and school environment
Tato práce se zabývá možnostmi využití metod koučování v práci školního psychologa a školním prostředí. Teoretická část mapuje trendy v oblasti koučování a různé přístupy ke koučování. Praktická část se zabývá specifickou metodou koučování Inner Game, vytvořenou Timothy Gallweyem a jejím použitím ve dvou případech v praxi školního psychologa.
The thesis is dealing with potential of improvement of coaching metohods in school psychologist practises and school environment. Theoretical part of the thesis is focused on coaching trends and maping diferent accesses to coaching. The practical part is dealing with specific method of coaching, the Inner Game, which was created by Timothy Gallwey and its utilization in in two cases in school psychologist practise.