Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Žák 2. stupně se speciálními vzdělávacími potřebami v hodinách občanské výchovy: případová studie
Lower secondary school pupil with special educational needs in the social studies class: a case study
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Dominik
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 03. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá procesem vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na druhém stupni základních škol hlavního vzdělávacího proudu. Pozornost je při tom zaměřena na hodiny společenskovědních předmětů, ...
This thesis studies the functioning of pupils with special educational needs in mainstream lower secondary schools. The special focus is on social studies classes. The teaching/learning processes are described within the ...
This thesis studies the functioning of pupils with special educational needs in mainstream lower secondary schools. The special focus is on social studies classes. The teaching/learning processes are described within the ...
Výukové strategie rozvíjející kompetenci k učení
Teaching strategies developing competence to learn
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Starý, Karel
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 01. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce je pokusem o představení specifické metodiky výuky žáků-cizinců, jejichž jazykové dovednosti dosud nedosahují úrovně potřebné ke zvládnutí běžné výuky na druhém stupni českých základních škol. Autorka popisuje využití ...
Essay discusses teaching strategies to learn non-native-speaking pupils at Czech basic schools whose language competencies are not developed enough to handle common classes during the process of education. Author suggests ...
Essay discusses teaching strategies to learn non-native-speaking pupils at Czech basic schools whose language competencies are not developed enough to handle common classes during the process of education. Author suggests ...
Spravedlivé hodnocení žáků ve škole - očima žáků a učitelů
Fair Assessment of Students - Views of Students and Teachers
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Greger, David
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 03. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Znalosti a pojetí sociálních jevů u českých předškoláků
Understanding of Society by Czech Pre-school Children
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Dominik
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 26. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Znalosti a pojetí sociálních jevů u českých předškoláků AUTOR: Nikol Tomášková KATEDRA: Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání VEDOUCÍ DIPLOMOVÉ PRÁCE: RNDr. Dominik Dvořák, Ph.D. ABSTRAKT: Potřeba společnosti učit ...
TITLE: Understanding of Society by Czech Pre-school Children AUTHOR: Nikol Tomášková DEPARTMENT: Institute for Research and Development of Education SUPERVISOR: RNDr. Dominik Dvořák, Ph.D. ABSTRACT: The society's need to ...
TITLE: Understanding of Society by Czech Pre-school Children AUTHOR: Nikol Tomášková DEPARTMENT: Institute for Research and Development of Education SUPERVISOR: RNDr. Dominik Dvořák, Ph.D. ABSTRACT: The society's need to ...