Výukové strategie rozvíjející kompetenci k učení
Teaching strategies developing competence to learn
diplomová práce [NEOBHÁJENO]
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/61590Kolekce
- Kvalifikační práce [12553]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Skýbová, Jana
Afiliace autora
Informace není k dispozici
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - biologie
Katedra / ústav / klinika
Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání
Datum obhajoby
16. 1. 2015
Jazyk
Čeština
Známka
Neprospěl
Klíčová slova (česky)
klíčové kompetence, výuková strategie, vyučovací metody
Klíčová slova (anglicky)
key competencies, instructional strategy, teaching methods
Práce je pokusem o představení specifické metodiky výuky žáků-cizinců, jejichž jazykové dovednosti dosud nedosahují úrovně potřebné ke zvládnutí běžné výuky na druhém stupni českých základních škol. Autorka popisuje využití speciálních pracovních listů, které mají těmto žákům napomoci v překonání jazykové bariéry a osvojení si důležitých poznatků ze specializovaných předmětů. KLÍČOVÁ SLOVA: výuková strategie, vyučovací metody, pracovní listy, vzdělávání cizinců
Essay discusses teaching strategies to learn non-native-speaking pupils at Czech basic schools whose language competencies are not developed enough to handle common classes during the process of education. Author suggests using of special working-papers helping them to overcome the language barrier and to extend their knowledge of specific school subjects. KEYWORDS: instructional strategy, teaching methods, working-papers, non-native-speaking pupils
Informace není k dispozici